jak walczyc z opryszczka???

1. Data: 2003-03-08 11:52:29

Temat: jak walczyc z opryszczka???
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny

Od dosc dawna mam bardzo uciazliwa dolegliwosc - srednio raz na 5, 6
miesiecy pojawia mi sie na ustach tzw. "zimno". Nie jest to może czesto, za
to w moim przypadku ma bardzo ciezki przebieg. Przez pierwsze dni mam
zapuchnietą dolną połowę twarzy, pecherzy jest srednio ok. 4, czasem nawet
do 6......Przez kilka dni nie moge pokazywac sie ludziom...Zovirax chyba
wcale na mnei nei
ala.

Jednak moze przecierpialabym te dni gdyby zimno znikalo bez sladu. A ja za
kazdym razem po takich przejsciach mam coraz bardziej uszkodzony kontur
ust... Pozostaja czerwone blizny ktore wychodzą na wierzch np. przy mrozie..
Wyglada to koszmarnie!! Sama juz nie wiem co robic...Uzywalam pomadki z
echinaceą ktora uodparnia - ale mnei nieuodpornila...Kupowalam wszelkie
zoviraxy ktore byly w aptekach...ale przebieg jest zawsze ten sam..
Ratujcie....
Kroofka ;((

1. Data: 2003-03-08 12:33:28

Temat: Odp: jak walczyc z opryszczka???
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hej dziewczyny
> Od dosc dawna mam bardzo uciazliwa dolegliwosc
> miesiecy pojawia mi
> Kroofka ;((
Opryszczka jak wyskoczy to nie ma na nią rady (tak czytałam). Mi też raz do
roku wyskakuje głównie na ustach.Zawsze smarowałam tylko maścią cynkową
która ma ponoć wysuszać. Przede wszystkim opryszczki nie trzeba dotykać aby
nie roznosić wirusa i starać się ją utrzymywać w suchości. Po tygodniu
powinna zniknąć (niestety zostają po niej blizny), ale może są one tym
mniejsze i mniej przy niej manipulijemy. Zovirax działa lepiej wówczas gdy
zastosujemy go jeszcze przed pojawieniem się pęcherzyków, gdy czujemy , że
opryszczka nam wyskoczy.
Za dużo chyba Ci nie pomogłam, ala sama nie wiem co z tym robić. Teraz mam
opryszczkę pod nosem i smaruję Zoviraxem.
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-03-08 12:50:30

Temat: Re: jak walczyc z opryszczka???
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> echinaceą ktora uodparnia - ale mnei nieuodpornila...Kupowalam wszelkie
> zoviraxy ktore byly w aptekach...ale przebieg jest zawsze ten sam..

Witam
Wazne jest właśnie żeby smarować maścią zanim będą bąbelki.
Nie paćkać łapkami, a jak smarować to umyś ręce.
Nie wystawiać na mróz.
Ja swoją smaruje antywirem (odpowiednik polski zoviraxu) i maścią o nazwie
Wratizolin.
mi pomaga.
a jeśli chodzi o blizny to skuteczna jest maść cebulowa : Cepan. śmierdzi
troche, ale warto ją używać.
Ważne jest tylko, żeby cepanem się smarować dopiero jak opryszczka się wygoi
całkowicie.
maści do kupienia w aptece.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-08 13:43:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kroofka" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
> echinaceą ktora uodparnia - ale mnei nieuodpornila...Kupowalam wszelkie
> zoviraxy ktore byly w aptekach...ale przebieg jest zawsze ten sam..

w twoim przypadku warto pokusic sie o kuracje
doustna zoviraxem. idz do dermatologa i niech obejrzy twoje
zmiany, bo z opisu wygladaja nawet na nadkazenie, i powazniejsze
uszkodzenie skory skoro piszesz o bliznach.
iwon(k)a

1. Data: 2003-03-08 15:19:17

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> to w moim przypadku ma bardzo ciezki przebieg.

Moze wybierz sie do lekarza zeby Ci przepisal jakies doustne leki
przeciwwirusowe i wzmacniajace uklad odpornosciowy, np. Heviran. Ja
osobiscie nie stosowalam, ale ponoc pomaga w szybszym leczeniu opryszczki.

Pozdrawiam,

Marvelle

1. Data: 2003-03-08 18:24:22

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:
> [...]
> echinaceą ktora uodparnia - ale mnei nieuodpornila...Kupowalam wszelkie
> zoviraxy ktore byly w aptekach...ale przebieg jest zawsze ten sam..

Pierwsza rzecz - lykaj regularnie witamine B (najlepiej kompleks)!
Druga rzecz - opryszczka czy zimno-zajad? Jesli opryszczka to stosuj
masci, kremy z lekkim lub mocniejszym antybiotykiem - moze nie wylecza
opryszczki w jeden dzien, ale na pewno skroca czas infekcji. Jesli zajad
to smaruj go sobie mascia cynkowa lub lebitanem (tez masc).

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-08 21:44:53

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

moze pasta cynkowa zinci pomoze

1. Data: 2003-03-09 11:15:02

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b4clee$lt0$1@atlantis.news.tpi.pl,
kroofka <k...@o...pl> typed:

> Hej dziewczyny
>
> Od dosc dawna mam bardzo uciazliwa dolegliwosc - srednio raz na 5, 6
> miesiecy pojawia mi sie na ustach tzw. "zimno".

Po pierwsze idź dodobrego dermatologa, bo jesli opryuszczka jest tak
dokuczliwa, to moze tez zaatakowac całą twarz, a nei tylko usta.
Po drugie po opryszcze nie zostaja blizny, wiec tym bardziej zmykaj do
lekarza, bo to moze byc całkiem co innego.

Lia

1. Data: 2003-03-09 19:44:21

Od: "Perełka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marvelle" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości:
> Moze wybierz sie do lekarza zeby Ci przepisal jakies doustne leki
> przeciwwirusowe i wzmacniajace uklad odpornosciowy, np. Heviran. Ja
> osobiscie nie stosowalam, ale ponoc pomaga w szybszym leczeniu opryszczki.

A ja stosowałam i polecam, ale musisz iść do lekarza, bo ten lek jest na
receptę. Osobiście uważam, że doustne leki są wygodniejsze od wszelkich
"smarowideł".

Pozdrawiam
Perełka

1. Data: 2003-03-09 20:16:02

Od: "Anetta" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> echinaceą ktora uodparnia - ale mnei nieuodpornila...Kupowalam wszelkie
> zoviraxy ktore byly w aptekach...ale przebieg jest zawsze ten sam..

Ja tez miewam czasem opryszczke. Moj lekarz twierdzi, ze w ten sposob
przechdoze grype - bo to fakt chorowac na typowa grype nie choruje. W tym
roku zaszczepilam sie wiec przeciwko grypie i mozliwe ze pomoglo. Zaraz po
szczepionco wyskoczyla mi opryszczka, ale podobno tak to juz jest -
zwiekszona ilsoc wirusow w organizmie, tworzy sie system odpornosciowy. I od
szczepionki nic nie bylo.

PS. teraz jak pomyslalam o opryszczce to penwie sie pojawi. Zawsze jak sobie
pomysle, ze dawno nie mialam, to za 2 dni swedzi mnie na ustach :)))

RE: VACU STEP
samoopalacz- nazwa?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
pomylka w szpitalu [link]