jak wyciszyc sciany i podloge?

1. Data: 2003-05-30 06:02:55

Temat: jak wyciszyc sciany i podloge?
Od: "StGo" <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mam pytanie czy ktos zna jakis sprawdzony sposob wyciszenia scian np. z plyt
gipsowych tak, aby w jednym pomieszczeniu nie bylo slychac co jest w drugim.
Podloga z kolei jest stara drewniana i chce na nia dac plyty wiorowe lub
OSB, przy okazji chce od razu wyciszyc, aby na dole bylo cicho.
Dziekuje za kazda informacje
StanGo

1. Data: 2003-06-01 05:31:43

Temat: Re: jak wyciszyc sciany i podloge?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem muzykiem i własnie przystosowuję mieszkanie na potrzeby studyjne.
Podstawa to wełna mineralna - niestety, kosztem wielkości pokoju... Poczytaj
sobie posty na pl.rec.muzyka.bin i avt.eis.estrada.studio na serwerze
news.ep.com.pl - tam dyskutują o tym ciągle.
Pozdrawiam.

Konrad.

1. Data: 2003-06-03 07:10:29

Od: jd <j...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

StGo wrote:

> [...]
> Podloga z kolei jest stara drewniana i chce na nia dac plyty wiorowe lub
> OSB, przy okazji chce od razu wyciszyc, aby na dole bylo cicho.

Rzuc okiem na nastepujace posty i odpowiedzi na nie:
"Czym wygluszyc gipsoscianke?" z 2003.04.28
"Uciazliwy sasiad - a sciana" z 2003.05.19
"Wyciszanie mieszkania" z 2003.05.19

jd

Dom z drewna
chcesz upiekszyc dom?