Co to jest i jak się tego pozbyć???

1. Data: 2003-05-29 20:08:25

Temat: Co to jest i jak się tego pozbyć???
Od: "hypno" <h...@t...me> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Oto główny podejrzany:
http://home.autocom.pl/hypno/sumik.gif

Pojawia się wieczorami i w nocy w sąsiedztwie kanalizacji/wentylacji
(nie udało się nam ustalić skąd wyłazi). Inne cechy charakterystyczne:
- po zaswieceniu światła szybko spieprza ;)
- łatwo poddaje się procesowi rozgniatania papciem
- młode (krótsze i chudsze) osobniki są jaśniejsze (szare)

W zeszłym roku raczej ich nie było, więc musiały się gdzieś zadomowić...
Co to jest? Czy można się tego jakoś pozbyć?

Pozdrowienia,
--
hypno

1. Data: 2003-05-29 20:41:25

Temat: Re: Co to jest i jak się tego pozbyć???
Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"hypno" <h...@t...me> wrote in

> W zeszłym roku raczej ich nie było, więc musiały się gdzieś
> zadomowić... Co to jest? Czy można się tego jakoś pozbyć?

Rybik cukrowy.

http://free.of.pl/t/terminator/insekty/rybiki.htm

http://www.naturjan.home.pl/makro/source/13.htm

http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35053,489162.html

U mnie sa od lat - tylko w lazience, bo lubia ciemnosc i wilgotna
atmosfere. Zywia sie odpadkami, sa niegrozne i zawsze spotykalem je
pojedynczo. Nie ma sie co obawiac plagi i wg mnie nie ma co zwalczac -
to akurat raczej niegrozne, sympatyczne zwierzatko.

Wiem, ze sa tacy, ktorzy na kazdego insekta patrza krzywo, ale ja
akurat do takich nie mam absolutnie nic przeciwko 8]. Lubie patrzec,
jak to stworzenie mimo niewielkich rozmiarow i krotkich nozek
niesamowicie szybko sie porusza 8]. Co prawda podobno odzywia sie
tapetami, ale ja od 10 lat jak te stworzenia w lazience widuje nie
zauwazylem ani jednego sladu ich 'dzialalnosci', wiec nie mam zamiaru
nic robic, by ich sie pozbyc.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

1. Data: 2003-05-29 20:59:27

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to rybik cukrowy i pozbywa sie go przez zakup trutki. Niestaty,
ostatnio tych trutek nie widuje jakos...

MJ

1. Data: 2003-05-29 21:24:58

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nie wiem czy to prawda , ale slyszlam zeby miejsca w ktorych sie pojawiaja
przetrzec sokiem z cytryny. Niestety nie probowalam, ale moze warto.

Pozdrawiam
Baska

1. Data: 2003-05-30 06:46:28

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Nidecki napisał:

> U mnie sa od lat - tylko w lazience, bo lubia ciemnosc i wilgotna
> atmosfere. Zywia sie odpadkami, sa niegrozne i zawsze spotykalem je
> pojedynczo. Nie ma sie co obawiac plagi
Jest co. W starym mieszkaniu, po dłuższych opadach zagnieździły się -
jak się potem okazało - za parkietowymi listwami przyściennymi. Tysiące!
W nocy cały pokój się ruszał. Musieliśmy go opuścić i przez kilka dni
walczyłem z nimi Raidem na stworzonka biegające. Zbierałem góry trupów,
a ciągle pojawiały się nowe zastępy dziarskich rybików. Ale w końcu
wygrałem, choć pokój wymagał potem wielodniowego wietrzenia.

> i wg mnie nie ma co zwalczac -
> to akurat raczej niegrozne, sympatyczne zwierzatko.

Wyjątkowe obrzydlistwo! Z mojej strony była to odraza od pierwszego
wejrzenia!

:-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-05-30 08:16:00

Od: "eRBe" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mieszkaniu, które ongiś wynajmowałem, było ich całkiem sporo. Moim zdaniem
zamiast wytrzebić to lepiej się zaprzyjaźnić - one są takie sympatyczne :-)
Moja siostra zostawiała im na noc spodeczek z miodem, a potem nawet domek im
chciała zbudować :-)))

pozdrawiam
Robert

1. Data: 2003-05-30 10:06:38

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

eRBe <r...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> zamiast wytrzebić to lepiej się zaprzyjaźnić

I koniecznie przedstawić rodzinie, znajomym i sąsiadom, choć chyba nie
spowoduje to rozkwitu życia towarzyskiego. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-30 15:44:26

Temat: Re: Co to jest i jak sie tego pozbyc???
Od: "hypno" <h...@t...me> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszytkim za odpowiedzi, spróbuje pokonac je naftalina/raidem.
Jeden by mi nie przeszkadzal, ale ostatnio >5 sztuk wieczorem, to minimum :)
--
hypno

1. Data: 2003-05-30 17:24:08

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli Cię interesuje to rozprowadzam środek furmy PERYCUT o nazwie
INSEKTENKILLER. Środek ten likwiduje mrówki fraona , rybiki cukrowe,
karaluchy itp. Miejsca ich chodzenia psika się preparatemi one chodząc po
tym zanoszą środek do gniazda. Efektywny czas działania 4 tygodnie
Opakowanie 200ml z atomizerem kosztuje 12 zł. Drugim środkiem tej samej
firmy jest INSEKT STOP GEL. Dziłanie identyczne tylko jest w postaci żelu,
efektywny czas działania 12 miesięcy . Opakowanie 200ml kosztuje 22zł. Do
tego trzeba doliczyć koszty przesyłki - 9.50 za paczkę za pobraniem , lub 6
zł przy wpłacie na konto przed wysyłka.Bliższe informacje pod nr telefonu :
0-600883263

1. Data: 2003-05-30 21:45:38

Od: "CJ." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I koniecznie przedstawić rodzinie, znajomym i sąsiadom, choć chyba nie
> spowoduje to rozkwitu życia towarzyskiego. ;-)

dobre, dobre...

U mnie też się pojawiają w łazience wieczorem.
Jak siedze na hmmm... kibelku, podziwiam te śliczne stworzenia
jak zgrabnie zmykają między kafelkami do norek :)

...przychodzą wtedy popatrzeć czy co?! :))

Sztuk jest moze z 3 czy 4, ale nie chciał bym mieć "ruszającego się pokoju"

CJ.

Pytanie: Klimatyzacja w kinach
Jaka pralka?
Kupno mieszkania - jakie oplaty ?
[PYTANIE] Kupuje działke - co sprawdzic?
Nie cierpie much.