Re: Co to jest i jak się tego pozbyć???

From: Tomasz Nidecki <s...@t...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Co to jest i jak się tego pozbyć???
Date: Thu, 29 May 2003 20:41:25 +0000 (UTC)

"hypno" <h...@t...me> wrote in
news:bb5pc6$1se$1@atlantis.news.tpi.pl:

> W zeszłym roku raczej ich nie było, więc musiały się gdzieś
> zadomowić... Co to jest? Czy można się tego jakoś pozbyć?

Rybik cukrowy.

http://free.of.pl/t/terminator/insekty/rybiki.htm

http://www.naturjan.home.pl/makro/source/13.htm

http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35053,489162.html

U mnie sa od lat - tylko w lazience, bo lubia ciemnosc i wilgotna
atmosfere. Zywia sie odpadkami, sa niegrozne i zawsze spotykalem je
pojedynczo. Nie ma sie co obawiac plagi i wg mnie nie ma co zwalczac -
to akurat raczej niegrozne, sympatyczne zwierzatko.

Wiem, ze sa tacy, ktorzy na kazdego insekta patrza krzywo, ale ja
akurat do takich nie mam absolutnie nic przeciwko 8]. Lubie patrzec,
jak to stworzenie mimo niewielkich rozmiarow i krotkich nozek
niesamowicie szybko sie porusza 8]. Co prawda podobno odzywia sie
tapetami, ale ja od 10 lat jak te stworzenia w lazience widuje nie
zauwazylem ani jednego sladu ich 'dzialalnosci', wiec nie mam zamiaru
nic robic, by ich sie pozbyc.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org