jak zrobic " otwory rewizyjne"

1. Data: 2003-11-17 11:53:44

Temat: jak zrobic " otwory rewizyjne"
Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fachowcy" zrobili to tak ze oblepili dookola gazure.
tu zostal otwor. zamocowali ramke metalowa. do ramki przykleili plytki.
i to by bylo ok. ale.... polacznie tej "ruchomej plytki" z reszta z robili
na silikon (w kolorze fugi)
fajnie bylo do czasu kiedy trzeba bylo otworzyc.... wyciecie silikonu,
szaarpanie sie itp.
teraz sa ladne plytki dookola, ladna plytka maskujaca na metalowej ramce...
ale... miedzy nimi nic...
i baaardzo brzydko wyglada... :(((( macie jakies patenty?

rg

1. Data: 2003-11-17 16:14:51

Temat: Re: jak zrobic " otwory rewizyjne"
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl> napisał
w wiadomości news:bpacvm$rfp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> i to by bylo ok. ale.... polacznie tej "ruchomej plytki" z reszta z robili

Tak się to robi.
Jeśli to ma byc otwór rewizyjny "pod wannę" to będzie otwierany raz na 10
lat a przy odrobinie szczęścia - nigdy. Wtedy tak jak zrobili twoi fachowcy
naprawdę jest najlepiej.
Jeśli przewidujesz częstsze otwieranie takich drzwiczek, to trzeba
zastosować trochę inna ramkę: taką, w której płytka jest obrzeżona ozdobną
(na ogół białą) krawędzią, ta krawędź będzie wystawała naokoło drzwiczek
zamiast fugi.

Silikonem w kolorze fugi? ;->

J.

1. Data: 2003-11-18 08:24:18

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Silikonem w kolorze fugi? ;->

eee i co 3 miesiace jak przychodza szczytac liczniki to oba otwory bede
wydlubywal i zalepial? bez sensu.

1. Data: 2003-11-18 08:41:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl> napisał
w wiadomości news:bpcl34$fub$1@nemesis.news.tpi.pl...

> eee i co 3 miesiace jak przychodza szczytac liczniki to oba otwory bede
> wydlubywal i zalepial? bez sensu.

No jeśli to otwór z licznikami to inna sprawa, to faktycznie w takim razie
pogratulowac fachowcowi rozumku...
U Ciebie zdaje się już jest za późno na wymianę drzwiczek na takie o jakich
pisałem, więc może zamiast tej fugi przyklej tam naokoło drzwiczek
plastikowe pobrzeże PCV? (płaskowniki i inne profile o różnych grubościach
kupisz w hipermarketach budowlanych, kolory niestety tylko białe i czarne).

J.

1. Data: 2003-11-18 09:07:25

Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz sa ladne plytki dookola, ladna plytka maskujaca na metalowej
ramce...
> ale... miedzy nimi nic...
> i baaardzo brzydko wyglada... :(((( macie jakies patenty?

zrób tak:
krawędź ruchomej płytki oklej taśmą klejącą (tylko taką trochę grubszą)
włóż płytke na miejsce i zafuguj
jak fuga podeschnie wyjmij płytkę, oderwij taśme, zaczekal aż fuga zupełnie
wyschnie i włóż płytke na miejsce ;)
tylko wcześniej wymyśl jakiś sposób jak tą płytke wyjmować bo wydłubywanie
może skutkować uszkodzeniem fugi ;)
np przyklej z tyłu płytki blachę i mozesz ją wyciągać silnm magnesem

szczelina na grubość taśmy klejącej jest praktycznie niezauważalna a
"patent" działa ;)

1. Data: 2003-11-20 21:12:01

Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> szukaj wiadomości tego autora

rafal grynfelder <r...@f...pl> napisal nam:

> [...]
> ramce... ale... miedzy nimi nic...
> i baaardzo brzydko wyglada... :(((( macie jakies patenty?

wujek ma takie cos na magnes, gotowe kupil.

1. Data: 2003-11-21 08:06:34

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wujek ma takie cos na magnes, gotowe kupil.

one sa na magnes. mi chodzi tylko o wykonczenie szpary miedzy sciana a
plytka ruchoma.

1. Data: 2003-11-21 08:35:19

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

rafal grynfelder wrote:

> one sa na magnes. mi chodzi tylko o wykonczenie szpary miedzy sciana a
> plytka ruchoma.

Wczoraj kupiłem w Casto taką z plastikową ramką imitującą fugę. Kolor tylko
biały, ceny nie pamiętam ale dość drogo :-(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

Renowacja forniru
sufit
Fw: Poszukuję ekipy do ułożenia płytek ceram.
zlew dwukomorowy z ociekaczem
pralka wirnikowa