jak zyc

1. Data: 2005-08-07 18:44:10

Temat: jak zyc
Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mam zyc i znalezc szczescie, wpadlam z chlopakiem , jestem jego zona
i mamy blizniaki. coraz mocniej czuje , ze nie chce tu byc.Jest mi zle
wtej roli.Mam dosc, czuje sie zwiazana i dusze sie. Boje sie,z enie
wytrzymam juz dlugo. Albo oszaleje, albo nie wiem co sie moze zdarzyc.

celesta

2. Data: 2005-08-08 07:05:42

Temat: Re: jak zyc
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

celesta wrote:
> [...]
> i mamy blizniaki. coraz mocniej czuje , ze nie chce tu byc.Jest mi zle
> wtej roli.Mam dosc, czuje sie zwiazana i dusze sie. Boje sie,z enie

Masz dzieci i nie jestes szczesliwa ? Nie wierze !
Na Twoim miejscu zaczelabym czytac grupe pl.soc.dzieci(.starsze).

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

3. Data: 2005-08-08 08:15:56

Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "celesta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roli.Mam dosc, czuje sie zwiazana i dusze sie. Boje sie,z enie wytrzymam
> juz dlugo. Albo oszaleje, albo nie wiem co sie moze zdarzyc.

Przeczekaj - to minie, kryzysy nie trwają wiecznie. Wpadłaś? Nie Ty pierwsza
i nie ostatnia. Jak sie urodzi to o tym trudnym początku zapomnisz -
maleństwo Ci to wynagrodzi. Czy rozmawiasz z mężem o tym co się z Tobą
dzieje?. A

4. Data: 2005-08-08 08:55:50

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

karola wrote:

> Przeczekaj - to minie, kryzysy nie trwają wiecznie. Wpadłaś? Nie Ty pierwsza
> i nie ostatnia. Jak sie urodzi to o tym trudnym początku zapomnisz -
> maleństwo Ci to wynagrodzi.

Jej dzieci maja juz trzy lata...

D.

5. Data: 2005-08-08 09:06:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Jej dzieci maja juz trzy lata...

.. i jakoś nie wynagradzają. :->>

--
JoP

6. Data: 2005-08-08 09:58:28

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Dunia mnie niestety
powstrzymują:

> Na Twoim miejscu zaczelabym czytac grupe pl.soc.dzieci(.starsze).

Trzeba Ci wiedzieć Dunia, że czytanie p.s.d(.s) to tylko marny substytut
posiadania dzieci.

puchaty

7. Data: 2005-08-08 17:57:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Jej dzieci maja juz trzy lata...

Ale ona tego nie napisała...
IMHO zwyczajnie potrzebuje odpoczynku, trzylatek potrafi wypompować
człowieka, a co dopiero dwa trzylatki. Serio, zajrzyj celesto na psd.
Justyna

8. Data: 2005-08-09 07:15:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> Ale ona tego nie napisała...

Napisala, w innym watku.

D.

9. Data: 2005-08-09 13:30:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> .. i jakoś nie wynagradzają. :->>

Pocieszajcie się, pocieszajcie, a zegar bilogiczny tyka, aż w uszach
dzwoni :->>

Ewa

10. Data: 2005-08-09 13:40:17

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-09 15:30:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

Znowu wiesz lepiej? :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

Rozstanie w zwierciadle kart Tarota
nie jesteś przypadkiem nad morzem?:)
Pomoc dla samotnej matki.
prezent ślubny