jaka dieta dla sportowcow?

1. Data: 2004-08-20 14:58:03

Temat: jaka dieta dla sportowcow?
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Za miesiac mam wazny egzmain sprawnosciowy, przygotowuje sie do niego od
jakiegos czasu i czuje ze moje organizm slabnie... robie sie senna, bardzo
zmeczona, nic mi sie nie chce.
Czy mozecie mi powiedziec jaka diete powinnam stosowac zeby cwiczenia mnie
tak nie meczyly?
Pozdrawiam,
Magda

2. Data: 2004-08-20 15:29:19

Temat: Re: jaka dieta dla sportowcow?
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> [...]
> zmeczona, nic mi sie nie chce.
> Czy mozecie mi powiedziec jaka diete powinnam stosowac zeby cwiczenia mnie

nie powiedzialas jaka teraz stosujesz, wiec trudno doradzic

jesli to dieta oparta na weglowodanach to proponuje dosc mocno je
ograniczyc (tylko do warzyw i owocow) a zwiekszyc ilosc bialek i
tluszczow - czyli mieso, jajka, sery biale i zolte, ryby, oliwa z oliwek itd

zdecydowanie odradzam ziemniaki, kasze, ryz, pieczywo, makarony i
wszystko co ma cukier - w tym napoje dla sportowcow

- jesli uwazasz ze to zbyt skrajne i nie dasz rady lub nie chcesz -
sprawdz tabele indeksow glikemicznych na stronach poswieconych diecie
montignac lub south beach - i spozywaj tylko weglowodany o niskim
indeksie - znajdziesz je na stronach poswieconych tym dietom

inna sprawa to czy organizm zdola sie przestawic z wegli na tluszcze -
jesli chcesz sprobowac to od razu. jesli sie boisz - tak jak mowilem -
poczytaj o obu wymienionych dietach i ognia - ja jakiej bys nie byla nie
zaluj bialka - nie zaszkodzi

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-08-20 16:50:38

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie powiedzialas jaka teraz stosujesz, wiec trudno doradzic

zadnej nie stosuje

4. Data: 2004-08-20 19:00:28

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zdecydowanie odradzam ziemniaki, kasze, ryz, pieczywo, makarony i
> wszystko co ma cukier - w tym napoje dla sportowcow

wielkie dziki za rade, sproboje dostosowac sie do twoich rad.

5. Data: 2004-08-20 21:39:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> itd

> wielkie dziki za rade, sproboje dostosowac sie do twoich rad.

hmm a może zerknij tu na dział dieta

http://www.bieganie.pl/zdrowie/index.html

6. Data: 2004-08-21 03:33:34

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

no i jeszcze tu: http://www.sfd.pl/

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

7. Data: 2004-08-21 15:58:56

Od: "zazik" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i jeszce tutaj warto zajrzeć www.fbb.pl
zazik

8. Data: 2004-08-22 18:22:33

Od: "$:m:l" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2004 18:50:38 +0200, Magda <m...@p...onet.pl>
napisał:

> zadnej nie stosuje

NIC nie jesz? Zazdroszcze:)

--
$|M|L[east$herba$bitbox$produ$beatnuts]
*Dr Kwasniewski uratuje polski hip-hop*

9. Data: 2004-08-22 18:22:34

Od: "$:m:l" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Aug 2004 16:58:03 +0200, Magda <m...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> Za miesiac mam wazny egzmain sprawnosciowy, przygotowuje sie do niego od
> jakiegos czasu i czuje ze moje organizm slabnie... robie sie senna,

Przetrenowanie. Przyjmuj wiecej magnezu (jajka/kakao), no i opisz ten swoj
trening i diete.

10. Data: 2004-08-24 19:45:20

Od: "Jacek d" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja może dorzuce swoje 3 gr i polece jakąś galaretke lub inne źródło żelatyny
od czasu do czasu.

a tak wogóle to ogólne osłabienie, senność...to mi raczej wygląda na
przetrenowanie. wysypiaj się, może zmniejsz intensywność treningu na jakiś
czas, daj organizmowi odpocząć - nic nie zdziałasz wykorzystując maximum
swojej energii przed egzaminem. pozatym witaminy i składniki mineralne!!!!

> [...]
> zmeczona, nic mi sie nie chce.
> Czy mozecie mi powiedziec jaka diete powinnam stosowac zeby cwiczenia mnie

Dieta Montignaca
test
Abgymnic
słodycze