jaka fryzura?

1. Data: 2005-08-08 10:50:44

Temat: jaka fryzura?
Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do was z prośbą o pomoc w doborze fryzury! Mam ciemne brązowe
włosy, proste, troszeczke za ramiona. Chciałabym je skrócić (najlepiej tak
do ramion) ale niemam pojęcia jaką fryzure zrobić! (mam szczypłą podłużną
twarz)!
Niechce iśc do fryzjera bez żadnego pomysłu! Proszę o pomoc - najlepiej
jakies linki do ładnych, prostych do układaniu fryzur!!!
Ania!

1. Data: 2005-08-08 10:55:26

Temat: Re: jaka fryzura?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Aug 2005 12:50:44 +0200, in pl.rec.uroda "ania"
<a...@p...onet.pl> wrote in
<dd7df1$rjl$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Zwracam sie do was z prośbą o pomoc w doborze fryzury! [...]

Czego z odpowiedzi w poprzednim założonym przez Ciebie wątku nie
zrozumiałaś?

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-08 10:58:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/8/2005 12:50 PM,Użytkownik ania usiadł wygodnie i napisał:
> [...]
> Niechce iśc do fryzjera bez żadnego pomysłu! Proszę o pomoc - najlepiej
> jakies linki do ładnych, prostych do układaniu fryzur!!!

Czy Ty w ogóle czytasz to, co Ci ludzie odpowiadają? Wróć kilka wątków
wstecz do zadanego przez siebie identycznego pytania.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-08 11:05:00

Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niechce iśc do fryzjera bez żadnego pomysłu! Proszę o pomoc - najlepiej
> jakies linki do ładnych, prostych do układaniu fryzur!!!

Ale Cie zakompleksione harpie zjechały.

1. Data: 2005-08-08 11:15:41

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska":

> Czego z odpowiedzi w poprzednim założonym przez Ciebie wątku nie
> zrozumiałaś?

Przyjemnie jest widzieć, żeś w świetnej formie po urlopie;).

> http://dziwne-szyldy.blogspot.com/

Wię-cej! Wię-cej! No.

J.

1. Data: 2005-08-08 11:17:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Aug 2005 13:15:41 +0200, in pl.rec.uroda "Justyna
Bargielska" <s...@g...pl> wrote in
<dd7esq$p28$1@inews.gazeta.pl>:

>Przyjemnie jest widzieć, żeś w świetnej formie po urlopie;).

Dziękuję, forma niezmienna.

>Wię-cej! Wię-cej! No.

Zaraz. Mam tego dużo. Dawkuję. Pstryk w komórce to cudne zjawisko.

;)

1. Data: 2005-08-08 11:22:43

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska":

> Zaraz. Mam tego dużo. Dawkuję. Pstryk w komórce to cudne zjawisko.

Nie mówię, że nie cudne, ale to nie wygląda na zdjęcia teflonem.
Tym bardziej niecierpliwie czeka się aktualizacji (a że masz tego
dużo, nie wątpię: FORMA NIEZMIENNA;).

J.

1. Data: 2005-08-08 15:58:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Aug 2005 13:22:43 +0200, in pl.rec.uroda "Justyna
Bargielska" <s...@g...pl> wrote in
<dd7fa4$qt9$1@inews.gazeta.pl>:

>Nie mówię, że nie cudne, ale to nie wygląda na zdjęcia teflonem.

Kiedy są. I to nie takim fajowym 2MB z optyką Zeissa, tylko zwyklakiem
VGA.

>Tym bardziej niecierpliwie czeka się aktualizacji (a że masz tego
>dużo, nie wątpię: FORMA NIEZMIENNA;).

Sama rozumiesz :>

1. Data: 2005-08-14 16:50:23

Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał...

> Kiedy są. I to nie takim fajowym 2MB z optyką Zeissa, tylko zwyklakiem
> VGA.

Widać, że jesteś otrzaskana w temacie. :-)

> Sama rozumiesz :>

Niezły pomysł, gratuluję.
Literówka w tytułowym motcie (mała litera na początku drugiego zdania)
podkreśla tylko klimat... ;->

Nawiasem mówiąc, co to jest ten "fajowy 2MB" o którym wspomniałaś?

Sławek

1. Data: 2005-08-15 07:06:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Aug 2005 18:50:23 +0200, in pl.rec.uroda "Padre"
<s...@e...wroc.pl> wrote in <ddnsp0$tuf$1@news.dialog.net.pl>:

>Niezły pomysł, gratuluję.

Dziękuję. Też uważam, że niezły, temat nie ma szans się wyczerpać.

>Literówka w tytułowym motcie (mała litera na początku drugiego zdania)
>podkreśla tylko klimat... ;->

Proszę?

>Nawiasem mówiąc, co to jest ten "fajowy 2MB" o którym wspomniałaś?

Nokia N90.

--
pozdrawiam,
amg
http://dziwne-szyldy.blogspot.com/

Czarne ubrania - pranie
Fryzura dla mnie
wrastanie włoslów
najbardziej ulubiony zapach dla mezczyzn :) - sugestie?
Cieniutkie wlosy - odpowiednia fryzura