jaka moc lodówki

1. Data: 2008-02-20 19:48:36

Temat: jaka moc lodówki
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy orientujecie jaką moc pobiera lodówka ( średnio) z jednym agregatem,
nigdzie nie ma w instrukcji, podają tylko zużycie energii
az

2. Data: 2008-02-20 19:51:44

Temat: Re: jaka moc lodówki
Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy orientujecie jaką moc pobiera lodówka ( średnio) z jednym agregatem,
> nigdzie nie ma w instrukcji, podają tylko zużycie energii
> az

No bo wlasnie pobiera sie energie a nie moc.
Do czego potrzebna jest znajomosc mocy lodowki??

3. Data: 2008-02-20 20:38:11

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> No bo wlasnie pobiera sie energie a nie moc.
> Do czego potrzebna jest znajomosc mocy lodowki??

chcę wiedzieć jakie jest obciążenie kilku odbiorników, w tym lodówki
az

4. Data: 2008-02-20 20:53:06

Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> chcę wiedzieć jakie jest obciążenie kilku odbiorników, w tym lodówki
> az

Około 130-140 W.
Jerzy Stanisław

5. Data: 2008-02-20 21:05:03

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tpsa" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Około 130-140 W.
> Jerzy Stanisław

ok, dzieki

6. Data: 2008-02-20 21:18:31

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W samej chwili rozruchu silnika agregatu prąd może być znacznie wiekszy.
JaC

-----

7. Data: 2008-02-21 06:39:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
>W samej chwili rozruchu silnika agregatu prąd może być znacznie wiekszy.
> JaC
>

> -----

do JaC - odpowiadaj POD a nie nad postem

do mikont
Prad rozruchu jest ok. 3 razy wiekszy ...

8. Data: 2008-02-24 22:51:20

Od: Slawek S <""> szukaj wiadomości tego autora

At 20 Feb 2008 20:48:36 +0100 mikont wrote:
> Czy orientujecie jaką moc pobiera lodówka ( średnio) z jednym
agregatem, nigdzie nie ma w instrukcji, podają tylko zużycie energii

podziel przez 3600 tyle sekund ma godzina i wyjdzie moc. tyle ze jest to
obciazenie nieregularne (bo raz dziala a raz nie) tylko srednie
szczytowe bo scalkowane w w jednej godzinie.

Odkurzacz piorący Hoover Jet&Wash SX 6254 - opinie?
MyNeed.pl - nowatorskie aukcje zleceń i usług dla każdego !
[W-wa] Gdzie filtry do frytownic?
Kto z Was ma (robił) sufit napinany?
wanna