jaka odzywka na wlosy z balejazem?

1. Data: 2004-07-23 10:58:46

Temat: jaka odzywka na wlosy z balejazem?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dziewczyny doradzcie prosze jakas dobra odzywke na wlosy z balejazem. Czy
moze byc taka jak do wlosw farbowanych?

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-07-23 11:15:12

Temat: Re: jaka odzywka na wlosy z balejazem?
Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> wrote in
Czy
> moze byc taka jak do wlosw farbowanych?

Mysle, ze spokojnie mozna uzywac odzywki do wlosow farbowanych, ja polecam
maseczke rewitalizujaco - rozswietlajaca z maslem roslinnym i wyciagiem z
grejpfruta firmy PHYTO. Mi naprawde swietnie odzywia wlosy i nadaje im
blasku. Dobrze po niej sie ukladaja wlosy. Mozna ja kupic w aptekach.

Pozdrawiam - Alicja

1. Data: 2004-07-23 11:21:41

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze spokojnie mozna uzywac odzywki do wlosow farbowanych, ja polecam
> maseczke rewitalizujaco - rozswietlajaca z maslem roslinnym i wyciagiem z
> grejpfruta firmy PHYTO.

a mozesz mi jeszcze napisac ile kosztuje? :-)

Mi naprawde swietnie odzywia wlosy i nadaje im
> blasku. Dobrze po niej sie ukladaja wlosy. Mozna ja kupic w aptekach.

jak czesto nalezy ja stosowac?

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-07-23 11:30:58

Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> wrote in

> a mozesz mi jeszcze napisac ile kosztuje? :-)

niestety jest troche przydroga, bo az 85 zl :-((( ale wydajna i skuteczna
przede wszystkim, no i do tego ladnie pachnie :-)))

> Mi naprawde swietnie odzywia wlosy i nadaje im
>
> jak czesto nalezy ja stosowac?

ja ja uzywam raz w tygodniu

Klopot techniczny z peelingiem botoks - pytanie do uzytkowniczek.
[allegro] i jeszcze jeden, i jeszcze raz...
Biulki matujące
Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)