jaka śmietana do beszamelu

1. Data: 2007-05-15 07:23:30

Temat: jaka śmietana do beszamelu
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcę zrobić szparagi zapiekane z sosem beszamelowym. Na koniec robienia
sosu chciałam dodać trochę śmietany. Ale jaka to powinna być śmietana?
Słodka, czy homogenizowana?

Pozdrawiam
Asikk

2. Data: 2007-05-15 07:26:34

Temat: Re: jaka śmietana do beszamelu
Od: Łukasz 'LCF' Jagiełło <L...@...LOVE.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Bo zupa była za słona więc, Asikk nasmarował/a:
> Chcę zrobić szparagi zapiekane z sosem beszamelowym. Na koniec robienia
> sosu chciałam dodać trochę śmietany. Ale jaka to powinna być śmietana?
> Słodka, czy homogenizowana?

A co daje dodanie smietany ?

--
*| __ _ ___ __ |*
*| / /_ / /__/ _/ I'm raving till the sweat drops has |*

3. Data: 2007-05-15 07:29:53

Od: Romer <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę zrobić szparagi zapiekane z sosem beszamelowym. Na koniec robienia
> sosu chciałam dodać trochę śmietany. Ale jaka to powinna być śmietana?
> Słodka, czy homogenizowana?

hey,

słodka czy kwaśna wszystkie moga być homogenizowane to tylko fizyczny
etap
produkcji. A wogle to dziś chyba wszystkie są homogenizowane.

Zamiast śmietany proponował bym dodać surowe żółtka jak sos lekko
przestygnie.
Będzie się lepiej rumienił i nabierze kremowego smaku.

Pozdro
Romer ;)

4. Data: 2007-05-15 07:30:15

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asikk napisał(a):

> Chcę zrobić szparagi zapiekane z sosem beszamelowym. Na koniec robienia
> sosu chciałam dodać trochę śmietany. Ale jaka to powinna być śmietana?
> Słodka, czy homogenizowana?

Najlepsza słodka 30%.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (goryczka wiosenna, czyli głowa do góry)

5. Data: 2007-05-15 09:27:30

Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz 'LCF' Jagiełło pisze:
> Bo zupa była za słona więc, Asikk nasmarował/a:

> A co daje dodanie smietany ?

Bardziej kremowy smak.

Pozdrawiam
Asikk

6. Data: 2007-05-15 15:23:18

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> Asikk napisał(a):
> Najlepsza słodka 30%.

szczegolnie dla watroby

7. Data: 2007-05-15 15:47:58

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):

> szczegolnie dla watroby

A to gadamy tu o diecie wątrobianej, jakakolwiek ona by była, czy siedzi
ci coś na wątrobie, że się wstrzykujesz w wątek wątrobowo?

8. Data: 2007-05-15 17:42:26

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestygnie.
> Będzie się lepiej rumienił i nabierze kremowego smaku.

Hej no co wy? do beszamelu do daje sie mleka a nie śmietany,a żółtka to do
Holenderskiego.Cieniutkim strumyczkiem do smarzącego się masełka z mąką
jedną reką,a drugą cały czas mieszać trzepadełkiem.

pozdrufka Krzysiek.B

9. Data: 2007-05-15 18:12:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@o...googlegroups.com
Romer <f...@i...pl> wrote:

> [...]
> przestygnie.
> Będzie się lepiej rumienił i nabierze kremowego smaku.

Ale nie będzie już beszamelowy.

Władysław

10. Data: 2007-05-15 18:13:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@n...onet.pl>,
k...@p...onet.pl wrote:

> Hej no co wy? do beszamelu do daje sie mleka a nie śmietany

Oryginalny sos beszamelowy był ze śmietany. Wielokrotbie już o tym tu
pisałem.

Władysław

sos winno - ziołowy
jagniecina swieza