jaki sos?

1. Data: 2007-05-14 09:26:27

Temat: jaki sos?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zrobić dziś na obiad roladki z kurczaka ze szpinakiem. Jaki sos
byście do tego zaproponowali? Myślałam o jakimś zielonym, ale nie byłoby
za dużo tego zielonego na raz?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-05-14 09:29:31

Temat: Re: jaki sos?
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> Planuję zrobić dziś na obiad roladki z kurczaka ze szpinakiem. Jaki sos
> byście do tego zaproponowali? Myślałam o jakimś zielonym, ale nie byłoby
> za dużo tego zielonego na raz?

Nie lepiej jakis serowy?

pozdr

cherokee

3. Data: 2007-05-14 09:41:42

Od: Łukasz 'LCF' Jagiełło <L...@...LOVE.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Bo zupa była za słona więc, cherokee nasmarował/a:

> Nie lepiej jakis serowy?

A jakiś ciekawy przepis na sos serowy, bo akurat mam sporo camemberow i
brie i chętnie bym zrobił sos.

--
*| __ _ ___ __ |*
*| / /_ / /__/ _/ I'm raving till the sweat drops has |*

4. Data: 2007-05-14 11:14:20

Od: "vala&wus" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zamierzam, ale oprócz szpinaku dodam jeszcze fetę :)

Najlepiej jakiś taki z ziołami sos ... śmietanowo ziołowy (bazylia, zioła
prowansalskie itp) czy cuś?

Pozdrawiam

5. Data: 2007-05-14 14:11:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):

> Nie lepiej jakis serowy?

Taki właśnie zrobiłam, dzięki za podpowiedź!
Danie wyszło wspaniałe - robiłam po raz pierwszy, ale na pewno nie
ostatni :-). Wszystko robiłam improwizując.

Pozdrawiam
Ewa

garnek żeliwny na ognisko - konserwacja
tarta ananasowa