pytanie

1. Data: 2007-05-13 00:42:26

Temat: pytanie
Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zapytac czy ktos na grupie wie moze jak nazwac takie
ciasteczka gotowane w oleju przy pomocy aluminiowej gwiazdki z drucikiem
do trzymania. Gwiazdke sie zanurza w ciescie potem w oleju 2-3 min i
piecze sie ta metoda cos co nie wiem jak nazwac.

Ciasto chyba jak do nalesnikow ale nie jestem pewien.
Ktos moglby podac nazwe i przepis na to ?

2. Data: 2007-05-14 05:11:41

Temat: Re: pytanie
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

smerf wrote:
> [...]
> piecze sie ta metoda cos co nie wiem jak nazwac.
>
> Ciasto chyba jak do nalesnikow ale nie jestem pewien.
> Ktos moglby podac nazwe i przepis na to ?

To sie nazywa pizelle. Poszukaj w google grafika, pod zdjeciami sa
zwykle przepisy. Byla tez dyskusja na ten temat tutaj jakis rok temu.
MB

3. Data: 2007-05-14 06:15:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> To sie nazywa pizelle. Poszukaj w google grafika, pod zdjeciami sa
> zwykle przepisy. Byla tez dyskusja na ten temat tutaj jakis rok temu.
> MB

To sa wafle, cienkie i mozna zwijac je w rurki - gdy gorace, pózniej
twardnieja.
Mam taka wafelnice - w prostokaty.
http://starkom.sklepna5.pl/pokaz_produkt.php?idprod=
9&cow1=4

pytanie
SENSACJA
gotowanie ryżu/ziemniaków - co zamiast soli?
Gotowanie na parze
LECZO DYNIOWE