jaka to ryba (w oczku wodnym)

51. Data: 2004-07-15 09:21:19

Temat: Re: [OT] Biblijnie
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. To ja w Ciebie myślą antyczną a Ty mi biblijnymi
> przekleństwami chcesz odpowiadać? :-( "A dlaczego widzisz źdźbło w
oku
> brata swego, a belki w oku własnym nie dostrzegasz?"
[...]

Powiedziałem w stylu a nie biblijnymi przekleństwami.
-----------------------

Miało by to całkiem łagodny i uroczysty wydźwięk.
I nie ja zacząłem wytykać.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

52. Data: 2004-07-15 09:32:28

Temat: Re: jaka to ryba (w oczku wodnym)
Od: Marcin Cyngler <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jul 2004 07:37:29 +0200
s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote:

> :))
> w przyrodzie panuje rownowaga
> zanim urosnie on tak aby polowac na koty
> koty maja czas aby zapolowac na niego
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

jestem dobrej mysli ;P

pff.. najwyzej zaczne go karmic z reki jak juz bedzie mial te 2metry nie ? :P

sincerly
Marcin

53. Data: 2004-07-15 23:47:02

Temat: Re: Odp: jaka to ryba (w oczku wodnym)
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał

> Hejka. Okazuje się, że kultura osobista może być potężnym orężem.
> :-)
> Pozdrawiam dżentelmeńsko Ja...cki

:-)
Ale tylko do momentu w którym ktoś zacznie odbierać to jako klasyczną
wazelinkę.
:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

54. Data: 2004-07-15 23:54:30

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin Cyngler" <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> napisal

> ale sie watek ... "rozwinal" :)

Tia,
boletus napisal 4 wyrazy,
:-)))))))))

Pozdrawiam
p...@r...pl

55. Data: 2004-07-16 00:39:56

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał

> P.S. :-) Żeby było w temacie grupy:
> "Nie ma bowiem drzewa dobrego, które by rodziło owoc zły, ani też
> drzewa złego, które by rodziło owoc dobry."

:-))))))
A np. cynamon?
Cola acuminata? Dąb? Cinchonna succirubra? Sosna?
Wanilia? Frangula alnus?
Taxus brevifolia?
:-)
A zielne???:-))))))

Pozdrawiam
p...@r...pl

56. Data: 2004-07-16 07:06:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2004-07-17 00:57:02

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> :))))))
> ostatnio wogole boletusik zaniedbuje pl_rec_ogrdy

Troluje i przymula na innych grupach?
Znalazł sobie boletuskę do czatowania?
Elżbieta obcięła dotacje i racje internetowe?
Arielek już śmieje się z jego wypocin na grupie?
:-)))

> ps. dlaczego Twoje konto odbija wszystkie e-maile
> ?

Nie wiedziałem, sam do siebie nie pisałem:-)
Dziś dostałem korespondencję, powinno być OK.
Pisz Tadeusz śmiało!!! Zapraszam.

Pozdrawiam
p...@r...pl

58. Data: 2004-08-08 15:49:28

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cyngler" <m...@m...seRek.w_y_c_i_a_c.org> napisał w
wiadomości
_c_i_a_c.org...
On Wed, 14 Jul 2004 00:28:35 +0200
"AurorA" <o...@o...pl> wrote:

> Zdjec nie widzialem (za duze), ale do opisu pasuje mi
> sumik karlowaty zwany tez amerykanskim, albo po prostu byczkiem.
> To chwast, który przezimuje nawet w misce z woda ;).
> Zobacz tez:
> http://oczko4you.republika.pl/ryby.html

dziekuje serdecznie za odpowiedz

w jednej z odpowiedzi wyzej pisalem juz to:
"jestem juz w zasadzie pewien jakiego mam suma - jest to: Silurus glanis
http://users.skynet.be/fa281931/Duiken/DeNekker/2003
-09-09/photos/photo_4.html "

moja rybka wyglada nomen omen identycznie
sek w tym, ze Silurus glanis jak urosnie to ma nawet i 3metry :P - musze wiec miec
wersje miniaturowa - jesli w ogole to ta ryba

Witam

Przed dwoma laty wpuscilem do stawu dwa sumy europejskie, mialy po (+-) 20 cm
Przez dwa lata nie dawaly o sobie znac, zastanawialem sie nawet czy przezyly zime?
Sumy ujawnily sie dopiero wczoraj... podczas karmienia karaskow, wylonily
sie z glebin i zaczely atakowac drobnice przy powierzchni wody, widok
zapierajacy dech... sumy urosly przez 2 lata do okolo 50 cm!!!

Mysle, ze te twoje sumy tez tak podrosna i ze to nie jest zadna odmiana karlowata:)

Pytales sie gdzies kilka postow wyzej czym je karmic, ja w stawie mam oprócz
karasi, linow, okoni, slonecznic, rozanek, rowniez kielbie, bardzo fajnie sie
trzymaja i rozmnazaja, mysle ze wlasnie na tych kielbiach (mala i smukla rybka denna)
moje sumy sie tak "spasly", zastanawiam sie tez nad wpuszczeniem do stawu zab.
Podobno bardzo dobra wedkarska przyneta na sumy. Dzdzownice to chyba nie jest dobre
rozwiazanie bo pewnie w pierwszej kolejnosci zajma sie nimi inne ryby a poza tym
sporo by tego trzeba bylo podawac bo sumy jak czytalem w ciagu sezonu zjadaja
pokarmu dwukrotnie przewyzszajacy ich mase.

Rozdrabniacz
Trociny brzozowe
cytrusy
morina longifolia