jaka wloczka dla niemowlaka ?

1. Data: 2006-01-15 13:30:43

Temat: jaka wloczka dla niemowlaka ?
Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

Hej,
czy mozecie mi podpowiedziec z jakiej wloczki zrobic rzeczy dla
niemowlaczka ? Kocyk, buciki, takie tam rzeczy 'na wierzch', nie na
gola skore. Czy wystarczy, zeby to byl akryl, bez domieszki
naturalnych wlokien, czy musi spelniac jakies jeszcze warunki ?
Moze doradzicie jakas konkretna wloczke ?
To bedzie raczej szydelkiem, ale moga byc i druty.

Pozdrawiam,
Kaa

2. Data: 2006-01-15 13:52:16

Temat: Re: jaka wloczka dla niemowlaka ?
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Zdecydowanie akryl.

Dziunia

3. Data: 2006-01-15 13:59:17

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl (Kaa) napisał(a):

> [...]
> Moze doradzicie jakas konkretna wloczke ?
> To bedzie raczej szydelkiem, ale moga byc i druty.

Moze byc akryl, sa specjalne akryle dla dzieci np. Peter PAn, Baby.Najlepiej
dotknac, bo np. Baby dla mnie jest szorstka i nie fajna... taka sztuczna
strasznie - niektore akryle mikrofazowe sa bardzo milutkie i mieciutkie.
Oprocz akryli oczywiscie moze byc bawelna :)
Szczegolnie na lato.

Wiecej wzorow jest na druty, co mnie jako szydelkowca nie pociesza.

pozdr
yas

4. Data: 2006-01-15 16:24:51

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio "macałam" bawełnę z akrylem, tak mięciutką, że pierwsze skojarzenie
idealne dla niemowlaka.
Małgorzata

5. Data: 2006-01-15 19:21:47

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moze byc akryl, sa specjalne akryle dla dzieci np. Peter PAn, Baby

Robiłam czapeczkę z Baby Wendy i moje wrażenia nie sa za dobre, po paru
razach na głowie czapka się rozciągnęła i zaczęł się mechacić, no i w dotyku
jest faktychnie taka jakby sztuczna.......

Pozdrawiam
Sinka

6. Data: 2006-01-16 09:14:41

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Moze byc akryl, sa specjalne akryle dla dzieci np. Peter PAn, Baby.Najlepiej
> dotknac, bo np. Baby dla mnie jest szorstka i nie fajna... taka sztuczna
> strasznie -

O to Baby ci chodzi
http://wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=10&idg2=15
&idt=833 ?
Ja z niej wlasnie sporo zrobilam i mam inne odczucia, wloczka jest
mieciutka, dosc elastyczna (dzieki temu wszelkei wzory sciagaczowe
ladnei wygladaja), bardzo milo sie nia dzierga.

th

7. Data: 2006-01-16 15:36:34

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieciutka, dosc elastyczna (dzieki temu wszelkei wzory sciagaczowe
> ladnei wygladaja), bardzo milo sie nia dzierga.

Nie to była taka włóczka http://glinki.com/?l=4kb5s2

Coś mi sie z nazwą pokiełbasiło miało być bambino nie baby.......

Moich wrażeń z dziergania to nie zmienia

Hej
Sinka

8. Data: 2006-01-16 17:22:15

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> mieciutka, dosc elastyczna (dzieki temu wszelkei wzory sciagaczowe
> ladnei wygladaja), bardzo milo sie nia dzierga.

Tak tak, o ta...
Wiesz, jak dotknelam akryl mikrofazowy to mi sie wydal wrecz atlasowy przy
Baby. Ale ja mam dosc specyficzne odczucia co do wloczek :) Najlepiej samemu
podotykac.
Niewatpliwa zaleta Baby jest cena :D

pozdr
yas

9. Data: 2006-01-16 17:33:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Wiesz, jak dotknelam akryl mikrofazowy to mi sie wydal wrecz atlasowy przy
> Baby. Ale ja mam dosc specyficzne odczucia co do wloczek :) Najlepiej samemu
> podotykac.

Bo to jest inny rodzaj miekkosci :) rzeczywiscie, do atlasu mu daleko.

> Niewatpliwa zaleta Baby jest cena :D

I wydajnosc :)

th

10. Data: 2006-01-17 07:44:03

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dorzucę jeszcze Florię - akryl, bardzo miękki i delikatny.

Kasia

[szydełko] prosba o pomoc PILNE!!!
Obrazek Jezusa
re: poduszka z biustem - MAM
poszukiwany schemat kocyka w misie lub pieski
/ChybaOT/ Farba do materialow