jaka włóknina?

1. Data: 2001-04-27 11:31:54

Temat: jaka włóknina?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę sadziła kawałek żywopłotu z żywotnika. Aby nie mieć kłpotów z
chwastami, chcę najpierw położyć pos włókniny, a nstępnie w otworach sadzić
tuje, Włókninę zasypię korą.
I tu mam pytanie, czy koniecznie włóknina do takiej ściółki musi być czarna
(przecież i tak pod korą nie dotrze światło), czy mogę wykorzystać białą
której mam w nadmiarze?

--
Edyta Szajnóg

2. Data: 2001-04-27 21:43:45

Temat: Re: jaka włóknina?
Od: "Joannart" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czarna
> (przecież i tak pod korą nie dotrze światło), czy mogę wykorzystać białą

Ja mogę odpowiedzieć tylko z estetycznego punktu widzenia. Nie wiem jak
grubą warstwę kory przewidujesz ale zawsze gdzieś może włóknina wyjść spod
spodu przy silniejszych wiatrach czy podlewaniu.
Pozdrawiam
Joannart

3. Data: 2001-04-27 21:55:15

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest wazny kolor, tylko wytrzymalosc. Jesli masz biala, to mam wrazenie,
ze to jest agrowloknina uzywana np do okrywania roslin. Maty nadajace sie na
wyscielenie podloza widzialem tylko czarne. Jesli jednak jest to faktycznie
mata, tylko, ze biala, to mozna ja polozyc.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Ziemia pod trawnik