jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??

From: "Shaman" <N...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja.szkola,pl.soc.edukacja,pl.soc.dzieci
Subject: jaki program edukacyjny dla 7 latka (matematyka)??
Date: Wed, 11 Apr 2001 08:33:29 +0100
Sender: [shaman friko4.onet.pl]@router.pik.gliwice.pl

Cześć

Chcę chrześnicy zafundować coś co pomoże jej polubić lub przynajmniej
zrozumieć podstawy matematyki.. i to w sposób przyjemny. Możecie mi polecić
któryś z programów dostępnych na rynku? Na pudełkach niewiele widać - parę
ekranów. Tak naprawdę to zastanawiam się nad dwoma:

1. Wirtualna szkoła - matematyka (YDP)
2. Matematyka (z serii Szkoła przyszłości) (Albion)

znacie te produkty?

PZDR
Shaman