jaki proszek piorący ?

1. Data: 2006-02-24 10:05:37

Temat: jaki proszek piorący ?
Od: " Zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do niedawna kupowałam drogie proszki piorące, latałam na bazarki kupawać te
przywiezione od szwaba, ariele i takie tam, że niby lepsze. Ostatnio w podróży
zmuszona zrobić przepierkę kupiłam tani proszek i......nie było widać żadnej
różnicy, więc po co przepłacać. No to odpiuściłam i kupuję taniość. Tylko że
ostatnio kupiona paczka Dosi odbiega aromatem od poprzednich :( Znacznie
odbiega. Może dla tego że kupiona w markecie w ramach promocji.

I stąd moja prośba. Jeśli pierzecie w środkach piorących, w których widać
tylko różnicę w cenie, to pochwalcie się.
Może macie namiary na jakieś przyzwoite środki czystości innych kategorii?
Zapraszam do wymiany doświadczeń.

2. Data: 2006-02-24 10:06:19

Temat: Re: jaki proszek piorący ?
Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bold - duże ekonomiczne paki.
Raz bo znośny cenowo i dwa bo od razu ze zmiękczaczem.

3. Data: 2006-02-24 10:40:06

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Feb 2006 11:06:19 +0100 I had a dream that Pietrek <S...@w...pl>
wrote:
>Bold - duże ekonomiczne paki.
>Raz bo znośny cenowo i dwa bo od razu ze zmiękczaczem.

Tak, bardzo przyjazny dla środowiska.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2006-02-24 11:12:34

Od: " Zebra" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zwróciłam uwagi na ten produkt. czy można go kupić wszędzie, czy tylko w
wybranych sieciach?

5. Data: 2006-02-24 12:28:09

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja od pewnego czasu stosuje chemię firmy CLOVIN, wkupuje w sieci sklepów
Szop Pracz. Poleciła mi przyjaciółka i początkowo sceptycznie do tego
podeszłam. Ale na serio polecam. Stosunek cena/jakość nie do porównania z
'marketowymi' produktami.
http://www.clovin.com.pl/

pozdr. Magda

6. Data: 2006-02-24 12:36:38

Od: "Krzysztof" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys rozmawialem z wlascicielem sklepow chemicznych i przyznal ze krajowe
nie sa zle ale te "od szwaba" jak piszesz sa poza konkurencja.

7. Data: 2006-02-24 14:18:26

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 10:05:37 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Zebra napisał(a):

> Do niedawna kupowałam drogie proszki piorące, latałam na bazarki kupawać te
> przywiezione od szwaba, ariele i takie tam, że niby lepsze.

Bo sa lepsze... sory ale to widac naprawde i czuc (przyjemny zapach) a
przepierke mozna zrobic zwylym mydlem, co innego recznie a co innego w
pralce

8. Data: 2006-02-24 14:51:35

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zebra"

> Do niedawna kupowałam drogie proszki piorące, latałam na bazarki kupawać
> te

ja kupuje od 10 lat jelpa - wersja kolor i do bialego
po innych w tym czasie uzywanych dostawalam uczulenia i juz, po tym nic sie
nie dzialo i nadal jest dobrze
ciuchy tez dlugo wytrzymuja - nie traca kolorow i material dosc dlugo
zachowuje swoje wlasciwosci (najlepiej to bylo widac po dzinsach i dlugosci
czasu ich uzytkowania bez dziur)

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

9. Data: 2006-02-24 15:08:10

Od: "MB" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zwróciłam uwagi na ten produkt. czy można go kupić wszędzie, czy tylko
> wybranych sieciach?

Niestety coraz trudniej dostępny. Ja odkąd sięgam pamięcią zawsze kupowałem
Bold-a, ale ostatnio nawet w marketach trudno go znaleźć. Szukając
zamienników wypróbowałem VIZIR-a - obrzydlistwo!!! - bleeeeeee :( Ten
proszek po prostu śmierdzi, a ubrania po upraniu bez płynu zmiękczającego są
sztywne jak z blachy. Nawet zastosowanie mojego ulubionego Lenor Summer nie
pomaga. Zapach VIZIR-a gryzie się z każdym innym.
Dobrym zamiennikiem jest zaś poczciwy Bonux. Na cenę specjalnie nie
zwracałem uwagi, ale po pierwsze nie widać różnicy w jakości prania, a po
drugie jego zapach ładnie komponuje się z zapachem Lenora. Kiedy więc Bold
całkowicie zostanie wycofany z rynku, to będzie mój dyżurny proszek :-)

Pozdrawiam
Mariusz B.

10. Data: 2006-02-24 15:50:02

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zebra napisał:

(...)
> I stąd moja prośba. Jeśli pierzecie w środkach piorących, w których widać
> tylko różnicę w cenie, to pochwalcie się.

Od jakiegoś czasu używam tylko W5 z Lidla. Nawet parę miesięcy temu
pytałem na grupie o ewentualne doświadczenia z tymi płynami (bo właśnie
płynów do prania a nie proszków używam) i nie otrzymałem wyczerpującej
odpowiedzi, więc poeksperymentowałem na sobie i swoich ubraniach.
Zacząłem od białego, po czym przeszedłem również do kolorowego. Zapach
OK, nawet jeżeli akurat nie używam zmiękczacza, (nie)dopiera się tak
samo jak w Persilu czy Arielu (wcześniej używałem tych dwóch produktów).
Zero problemów ze skórą (tzn. bez alergii itp.).
Cena: ok. 10 zł za 2 litry płynu, którego używa się do 100 ml na jeden
wsad do pralki. Przy "wiodących" środkach w cenie 25-26zł za 2 litry bez
żalu przesiadłem się na W5 i mogę go z czystym sumieniem polecić.
I żeby nie było niedopowiedzeń: nie jestem w jakikowlwiek sposób
związany z jakąkolwiek firmą produkującą czy sprzedającą środki
chemiczne/do prania (oczywiście poza samym faktem ich kupowania).

PWZ

reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)
Jaki syfon do pralki
kolory w malej kawalerce, help;(
zmywarka do zabudowy gdzie kupić