jaki robot

1. Data: 2004-03-17 08:58:31

Temat: jaki robot
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam kupić robota kuchennego - doradźcie jakiej firmy i na co zwracać
uwagę przy wyborze

z góry dziękuję aga

1. Data: 2004-03-17 10:08:56

Temat: Re: jaki robot
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zamierzam kupić robota kuchennego - doradźcie jakiej firmy i na co zwracać
> uwagę przy wyborze

Tydzień temu kupiłam robot Zelmer -Fenomen. Jestem bardzo zadowolona, duża moc,
dużo funkcji, pojemniki "w sam raz" np. max. na 1,5 kg mąki. Doskonale mieli
mięso, wyrabiałam nim też ciasto drożdżowe 1 kg mąki w pięć minut. Drożdżowe
wyszło pycha.
Jakby coś sie zepsuło (3 * odpukać w niemalowane)to części napewno tańsze niż w
robotach z importu.
Wrażenia estetyczne też na 6.
Polecam. Wanda

1. Data: 2004-03-17 10:12:06

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> mąki w pięć minut. Drożdżowe wyszło pycha.
> Jakby coś sie zepsuło (3 * odpukać w niemalowane)to części napewno

To moze napisz jeszcze, ile kosztowal i czy ma opcje tarcia ziemniakow (jak
na placki).
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-03-17 10:57:19

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka ( a...@p...onet.pl ) napisał:

> To moze napisz jeszcze, ile kosztowal i czy ma opcje tarcia ziemniakow
> (jak na placki).

Jeśli masz robota jakiegokolwiek z drobnymi tarczami na jarzynki+nóż do
siekania, to wystarczy. Wymyśliłam to sobie wiele lat temu i się sprawdza.
Zakłada się te dwie rzeczy jednocześnie i...do roboty - można trzeć.
A kupując te dobre lat temu Philipsa dałam 600,- (to było dużo!) i byłam na
początku zła, że nie ma właśnie tarczki na ziemniaki...

Iwona

1. Data: 2004-03-17 10:57:39

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To moze napisz jeszcze, ile kosztowal i czy ma opcje tarcia ziemniakow
(jak
> na placki).

No nieee, naprawdę są roboty z opcją tarcia ziemniaków? To ja jakaś
zapóźniona technicznie jestem. Placki uwielbiam ale jadam je głównie w
stołówce, bo mi się trzeć nie chce
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-17 11:01:56

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> No nieee, naprawdę są roboty z opcją tarcia ziemniaków? To ja jakaś
> zapóźniona technicznie jestem. Placki uwielbiam ale jadam je głównie w
> stołówce, bo mi się trzeć nie chce
> Pozdrówka - Agnieszka

Ja przepuszczam ziemniaki przez sokowirówkę, potem łącze sok i "wióry
ziemniaczane". Trwa to moment nawet ziemniaki nie zdążą szczerniec.

Aneta

1. Data: 2004-03-17 11:05:22

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> No nieee, naprawdę są roboty z opcją tarcia ziemniaków? To ja jakaś
> zapóźniona technicznie jestem. Placki uwielbiam ale jadam je głównie w
> stołówce, bo mi się trzeć nie chce
> Pozdrówka - Agnieszka

Jesli ja kupie robota, to wlasnie po to, by za mnie ucieral ziemniaki na
placki i wyrabial ciasto drozdzowe. Inne funkcje to tylko przyjemny dodatek
;).

1. Data: 2004-03-17 11:55:13

Od: "Ismail" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Kupiłam wczoraj Siemensa MK 52800.
Powiedziałam że ma być najlepszy i taki mi polecili. Kosztował 599 zł. Ma
wszystko (również trze ziemnaki) oprócz maszynki do mielenia miesa.
Największą jego zaletą są pełne tarcze - nie wszystkie to mają. Te z
maszynką były o 200 zł droższe, tarcz pełnych nie miały. A spokojnie mogę
kupić maszynkę za 230 zł (Tefal) dużo lepszą od tamtych w estawie. Aha, ma
też hak do wyrabiania ciasta.

1. Data: 2004-03-17 13:07:02

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 17 Mar 2004 12:05:22 +0100 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Anna Ladorucka i mowi:

> Jesli ja kupie robota, to wlasnie po to, by za mnie ucieral ziemniaki na
> placki i wyrabial ciasto drozdzowe. Inne funkcje to tylko przyjemny dodatek
> ;).

No jak, a blender? Kurcze, koktajle, ciasto na nalesniki i pare innych
rzeczy...

No i czasem jednak lubie na szybko machnac paste jajowa na sniadanie w
blenderku. A ja mam w sumie MPM product za jedyne 300 zl i dziala jak
najbardziej ok. Ale tarki do plackow nie ma (choc ma funkcje sokowirowki,
moze w ten sposob by to sie obeszlo - nie wiem, bo nie probowalem.

mucher

1. Data: 2004-03-17 13:17:08

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Mucha wrote:

> No jak, a blender? Kurcze, koktajle, ciasto na nalesniki i pare innych
> rzeczy...

Blender mam w mikserze.
Ciasto na nalesniki w blenderze? Wg mnie to jak z armata na komara.
A kurcze z blendera to jak?

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

ser Philadelphia?