jaki rodzaj działalności

1. Data: 2007-03-26 10:26:36

Temat: jaki rodzaj działalności
Od: "Item Y" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

praccując w jednej aptece, w innych godzinach pracuję w innej - otrzymałam
propozycję aby rozliczać się jako firma i nie wiem jaki rodzaj działalności
gospodarczej wybrać, jakie macie doświadczenie w tej kwestii?

2. Data: 2007-03-26 13:12:50

Temat: Re: jaki rodzaj działalności
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-26 12:26, Użytkownik Item Y napisał:

> praccując w jednej aptece, w innych godzinach pracuję w innej - otrzymałam
> propozycję aby rozliczać się jako firma i nie wiem jaki rodzaj działalności
> gospodarczej wybrać, jakie macie doświadczenie w tej kwestii?

Wynegocjować, aby tego nie robić. Chyba że masz kupę czasu i nerwów,
albo będziesz zarabiać tyle, że może Cię rozliczać biuro podatkowe.

(nie jestem złośliwy, tylko realnie oceniam takie pomysły)

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2007-06-13 14:43:40

Od: "bruno" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadaj podobne pytanie na grupie pl.praca.dyskusje Może tam jest odpowidź na
twoje pytanie

Refundacja Lekow - pytania
Testy na Farmacje 2006r.
Re: Gojenie ran