jakie badania do pracy?

1. Data: 2007-06-17 21:34:43

Temat: jakie badania do pracy?
Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

nie wiem na jaką grupę to zapytanie
więc piszę na dwie...

jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
badanie wstępne
stanowisko:pracownik biurowy
czynniki szkodliwe:brak

w jednej przychodni mówią:
okulista i lekarz medycyny pracy

w innej mówią:
mocz, krew+glukoza, okulista

gdzie można znaleźć jakieś przepisy odnośnie tego
bo nie wiem jakie badania robić
guglałam, ale marnie :/

dzięki i pozdrawiam
Katrin

2. Data: 2007-06-17 21:49:58

Temat: Re: jakie badania do pracy?
Od: "Dżejm" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
> u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
> o zdolności do pracy na konkretne stanowisko

[...]

Ja dwa razy w różnych placówkach miałem krew, mocz, okulistę i w jednej
dodatkowo rtg płuc. Praca przy komputerze. A czy to nie od lekarza zależy na
podstawie jakich wyników wystawi papierek ? Podobno czasami prywatnie
wystawiają bez żadnych badań. Ale nie wiem czy to legalne.

pozdro

3. Data: 2007-06-17 22:00:47

Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podstawie jakich wyników wystawi papierek ? Podobno czasami prywatnie
> wystawiajš bez żadnych badań. Ale nie wiem czy to legalne.

no właśnie
np. w prywatnych niewiele wymagają...

4. Data: 2007-06-17 22:10:33

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:f549c5$poe$1@atlantis.news.tpi.pl, *Katrin* wrote:

> jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
> u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
> o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
> [...]

Jak ja szedlem do pracy i mialem sporo tych czynnikow szkodliwych (a ty masz
zero) to odwiedzilem okuliste + laryngologa i na koncu lek med pracy.
Badan krwi/moczu/niewiadomoczego nie wymagano.

PS. grupa jak najbardziej wlasciwa na takie pytanie :)

--
darnok
"A ja TRUskawki CUkrem..."

5. Data: 2007-06-17 23:06:09

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-17 23:34 Katrin pięknie wystukał/a:

> jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
> u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
> o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
> badanie wstępne

Przy zapisie do tego lekarza powiedzą Ci jakie wyniki masz przynieść,
ewentualnie sami Ci badania zrobią (jak mają ambulatorium, rentgen).

--
animka

6. Data: 2007-06-17 23:07:02

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-18 00:00 Katrin pięknie wystukał/a:

W prywatnych to sami badania robią.

--
animka

7. Data: 2007-06-18 06:14:30

Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrin" <k...@w...pl> napisał

> w jednej przychodni mówią:
> okulista i lekarz medycyny pracy

Ja zostałem skierowany Z UP na staż, jako webmaster (czyli jak najbardziej
praca przy komputerze) i miałem właśnie ten duet okulista+lekarz medycyny
pracy.

Pozdrawiam
fatrix

8. Data: 2007-06-18 10:21:04

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
> u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
> o zdolności do pracy na konkretne stanowisko

Nic nie rób sama. Idziesz ze skierowaniem od pracodawcy do
przychodni/lekarza MP a ten wykonuje badania podstawowe i/lub kieruje Cie
dalej.
Koszty badań pokrywa pracodawca.

Jeżeli zrobisz sama - sama zapłacisz
--