jakie badania w ramach ubezpieczenia

1. Data: 2004-07-22 07:14:24

Temat: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie badania przysługują w ramach ubezpieczenia od lekarza majacego
(oczywiście)podpisany kontrakt z NFZ?
Czy jest lista takich badań?
Interesują mnie zarówno badania od lekarza podstawowej opieki jak i od
specjalistów.

Dziekuje
A.

2. Data: 2004-07-22 10:03:09

Temat: Re: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie badania przysługują w ramach ubezpieczenia od lekarza majacego
> (oczywiście)podpisany kontrakt z NFZ?

Ha, wszyscy chcieliby wiedzieć! A to, o co pytasz, to jest słynny "koszyk
świadczeń przysługujących ubezpieczonemu w ramach ubezpieczenia", którego nie
ma. Jeszcze, mam nadzieję...
Pozdrawiam!
daśka

3. Data: 2004-07-22 11:06:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2004 12:03:09 +0200, daśka wrote:

> Ha, wszyscy chcieliby wiedzieć! A to, o co pytasz, to jest słynny "koszyk
> świadczeń przysługujących ubezpieczonemu w ramach ubezpieczenia", którego nie
> ma. Jeszcze, mam nadzieję...

Niby nie ma.

Jest jednak kilka rozporządzeń, z których jedno na przykład określa
zakres badań niezbędnych w POZ. I de facto lekarzowi POZ nie wolno
zlecać badań spoza tej listy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-07-22 14:33:10

Temat: Odp: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@a...coca.cola...

> Niby nie ma.
>
> Jest jednak kilka rozporządzeń, z których jedno na przykład określa
> zakres badań niezbędnych w POZ. I de facto lekarzowi POZ nie wolno
> zlecać badań spoza tej listy.

Wolno, wolno. Pytanie tylko kto ma zapłacic za badanie spoza listy .A lista
jest dołaczona do kontraktu

Piotr Maksymowicz

5. Data: 2004-07-22 14:35:46

Temat: Re: Odp: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 16:33:10 +0200, PiotrMx wrote:

> Wolno, wolno. Pytanie tylko kto ma zapłacic za badanie spoza listy .A lista
> jest dołaczona do kontraktu

Spieszę donieść, ze te dwa obce słowa (de facto) oznaczają "faktycznie",
w przeciwieństwie do teoretycznej możliwości o której Ty wspominasz.

6. Data: 2004-07-22 19:03:22

Temat: Odp: Odp: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:v6la6d4c7rd0$....@a...coca.cola...

> Spieszę donieść, ze te dwa obce słowa (de facto) oznaczają "faktycznie",
> w przeciwieństwie do teoretycznej możliwości o której Ty wspominasz.

Może Cie zaskocze ale te dwa obco brzmiace słowa sa mi znane.
Natomiast zlecenie badania spoza listy badan obowiazujacych w poz jest nie
jest tylko teoretyczna mozliwością. Sam to robię i nie widze w tym nic
dziwnego. Ale mi zaden dyrektor nie sprawdza na jakie "niedozwolone" badania
wydałem pieniadze.

Piotr Maksymowicz

7. Data: 2004-07-22 19:20:21

Temat: Re: Odp: Odp: jakie badania w ramach ubezpieczenia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 21:03:22 +0200, PiotrMx wrote:

> Może Cie zaskocze ale te dwa obco brzmiace słowa sa mi znane.

Przepraszam, poniosło mnie. Ostatnio znowu często mnie ponosi.
Niedobrze.

> [...]
> dziwnego. Ale mi zaden dyrektor nie sprawdza na jakie "niedozwolone" badania

No cóż - "zniknąłem" tych, co pracują na własny rachunek i wychodzą na
swoje. Może dlatego, ze osobiście nikogo takiego nie znam.

Nie zmienia to jednak tego, że zasadniczo podejście takie jak Twoje nie
jest zbyt popularne, zwłaszcza w POZ.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-07-22 20:05:49

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jednak kilka rozporządzeń, z których jedno na przykład określa
> zakres badań niezbędnych w POZ.
jakie to mniej więcej rozporządzenia?

9. Data: 2004-07-22 20:20:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 22:05:49 +0200, justy wrote:

> jakie to mniej więcej rozporządzenia?

Nie pamiętam, ale spytam żony:) Miała to kiedyś w pracy na ścianie, może
jeszcze wisi.

10. Data: 2004-07-22 20:28:47

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam, ale spytam żony:)