jakie lekarstwo

1. Data: 2005-03-06 19:41:04

Temat: jakie lekarstwo
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
ja stosuje narzie % ale nie wiem jak dlugo wytrzymam

--
Corolla 1.4
gg#5203385

1. Data: 2005-03-06 19:41:57

Temat: Re: jakie lekarstwo
Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

szymon napisał(a):
> jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
To znaczy, ze cienki jestes. Ja kurwa wczoraj sobie je polamalem i jest
do dupy, ale chlac nie zaczalem. Szukam tylko linki :) Gdzies sie
zpodziala :D

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-03-06 20:16:17

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Mar 2005 20:41:04 +0100, szymon wrote in

> jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
> ja stosuje narzie % ale nie wiem jak dlugo wytrzymam

Jak lubisz jeździć samochodem, to w trasę! Odstaw %%.

Muzyka, noc, długa droga poza miastem... mniam.

Też mam skośnooką furkę!

elgar

1. Data: 2005-03-06 21:14:49

Od: "Claneoir" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <b...@s...pl> napisał

Szukam tylko linki :) Gdzies sie
> zpodziala :D

Matko bosko czenstochosko, zeby sie znalazla jak najrychlej:)

Tomasz

1. Data: 2005-03-07 13:15:47

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*szymon* wrote in <news:d0fmar$nf4$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
> ja stosuje narzie % ale nie wiem jak dlugo wytrzymam

Dodaj fajki. Jak mówia australijczycy: jednoczesne picie i palenie
jest jak głaskanie piórkiem tyłka i walenie sie młotkiem w łeb.

Kac gigant jest gorszy od złamanego serca. Najlepiej serca nie leczyć
- nie bedziesz go musiał drugi raz łamać. ;)

--
Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

1. Data: 2005-03-07 16:10:13

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szymon napisał:
> jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
> ja stosuje narzie % ale nie wiem jak dlugo wytrzymam

Uswiadom sobie , ze ona ma cie gleboko w dupie!!!
Ty tez tak postępój!!!

1. Data: 2005-03-07 16:22:47

Od: fata <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> Ty tez tak postępój!!!

"Uje" sie nie ten-teges ;-)

--
fata

1. Data: 2005-03-07 17:06:18

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szymon" napisał w wiadomości ...
> jakie lekarstwo polecacie na złamane serce:(
> ja stosuje narzie % ale nie wiem jak dlugo wytrzymam

Klin klinem :-D

Pozdrawiam - Lukrecja

1. Data: 2005-03-07 17:54:24

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fata napisał:

> "Uje" sie nie ten-teges ;-)
myslalem ze sie odmienia przez o pomylka ;)

1. Data: 2005-03-07 21:51:11

Temat: Odp: jakie lekarstwo
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myslalem ze sie odmienia przez o pomylka ;)

- tak jak "dórzy" - bo wymienia się na "dorosły"? ;-)))

Czy Gabi jest ładna?
Jak poderwać dziewczynę?
Awiofobia
stopnie samoświadomości