jakie obuwie do pracy

31. Data: 2015-06-22 21:42:15

Temat: Re: jakie obuwie do pracy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-22 o 20:59, Dirko pisze:

> Hejka. Gumofilce pewnie budzą u mieszczuchów uśmieszki

Bez obrazy. Nie gumofilce, tylko ich wyjątkowa nazwa.

Ewa

32. Data: 2015-06-23 01:37:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Bez obrazy. Nie gumofilce, tylko ich wyjątkowa nazwa.

Dokładnie tak. Wyjątkowa i bardzo kreatywna/marketingowa.

33. Data: 2015-06-23 14:55:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Nie ma za co, lubię towarzystwo.

Uff.

> Zdarzyło mi się nawet męskie!

Ale prawą i lewą, czy jakies pospolite?;-)

> Aż tyle nie jadam. ;-P

Ale na nie mam na mysli okrętów:-P

J.

www.kontestacja.com

34. Data: 2015-06-23 14:56:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-06-22 16:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Pierwsze mężowskie, drugie własne. Albo odwrotnie. I tak nikt nie
> zauważa rusznicy.

No weź się nie demaskuj! Kobieta nie może mieć stopy jak kajak, ani facet
jak Chineczka!

J.

www.kontestacja.com

35. Data: 2015-06-23 15:17:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No weź się nie demaskuj! Kobieta nie może mieć stopy jak kajak, ani facet
> jak Chineczka!

Hejka. Mężowskie skarpetki mogą się skurczyć w praniu od za gorącej wody
albo same z siebie i wtedy może je przejąć żona do użytku działkowego.
Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

PS Dziś u nas idealny dzień na założenie "baletek" w wersji trekingowej

36. Data: 2015-06-26 16:33:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-20 17:11, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Bo szpilki wyglądają tak:
http://tiny.pl/gq6hs

37. Data: 2015-06-28 18:40:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-06-20 17:11, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Bo szpilki wyglądają tak:
> http://tiny.pl/gq6hs

Ha ha ha! :-) mam nadzieję że to fotomontaż :-))))

Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: Kupiłem Thuje ok. 30cm - czy im coś dolega?
Promocja - urwał nać
Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?