Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?

1. Data: 2015-06-08 18:44:45

Temat: Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam filtra do oczek wodnych zasilanego słońcem. Niestety znajduję tylko
fontanny solarne.
Nie chce mi się specjalnie ciągnąć kilka metrów kabla aż do oczka a na
dodatek obawiam się że ten kabel nie byłby zbyt bezpieczny na wypadek
gdybyśmy zapomnieli gdzie dokładnie on przebiega.Wystające kable elektryczne
koło oczka nie wyglądają raczej dobrze.

2. Data: 2015-06-11 15:02:10

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rageofhonor" trafił kulą w płot:

> [...]
> gdybyśmy zapomnieli gdzie dokładnie on przebiega.Wystające kable
> elektryczne koło oczka nie wyglądają raczej dobrze.

Wiesz Rejdzu, my tu takie raczej tradycyjne ogrodniki - konewka, szpadel,
motyka. Szczytem hajteku u nas to góra taczki. Więc na te solary, czujniki
elektroniczne i inne paści patrzymy jak Belzebub na krążek hokejowy =):-(

Pozdrawiam Johnny

3. Data: 2015-06-13 00:53:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jun 2015 15:02:10 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
> elektroniczne i inne paści patrzymy jak Belzebub na krążek hokejowy =):-(

Tak mniej więcej bym to ujęła :-))

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs