Drzewa lub krzewy na parking

1. Data: 2015-06-01 22:03:21

Temat: Drzewa lub krzewy na parking
Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam!
Wszystkim subskrybentom wszystkiego naj!
Mam pytanie. Jakie drzewa lub krzewy nadają się sadzenia w
miejscach, gdzie kiedyś będą stały samochody? Ostatnio
zorientowałem się, że jakiś gęsty syrop cieknie na mój samochód
nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o
podpowiedzi. Najlepiej rośliny rodzime.
Pozdrawiam - JanuszWo

2. Data: 2015-06-02 01:47:54

Temat: Re: Drzewa lub krzewy na parking
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan JanuszWo napisał:

> [...]
> nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
> Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o

Dęby jakoś tak mało syropodajne są. Krzew chyba każden jeden --
pod krzewem się samochodu nie stawia, więc z niego nie nakapie.

Jarek
--
Jak one te ludzie brudzo
To opadajo rence

3. Data: 2015-06-04 21:25:26

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zorientowałem się, że jakiś gęsty syrop cieknie na mój samochód
> nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?

Hejka. Widzę problem ze znalezieniem "niebrudzącego" drzewa czy krzewu w
dodatku szybkorosnącego. A na ile samochodów ma to być parking?
Pozdrawiam pośrednio Ja...cki

4. Data: 2015-06-04 23:05:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Jun 2015 22:03:21 +0200, JanuszWo napisał(a):

> [...]
> nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
> Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o

Wierzba zwyczajna albo płacząca - tyle że tę drugą trzeba podcinać od dołu,
żeby gałązki nie dotykały samochodów.
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

5. Data: 2015-06-07 10:29:15

Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> A na ile samochodów ma to być parking?
> Pozdrawiam pośrednio Ja...cki

Samochody myślę powinny stać bokiem do drzewa, wtedy można zrobić
taki jakby szpaler, alejkę i mieć kilka samochodów tak
postawionych. Ale właśnie zaczynam wątpić w taki pomysł... Jak
chronić samochód to jednak dach i już..
Pozdrawiam - JanuszWo

6. Data: 2015-06-07 10:31:00

Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wierzba zwyczajna albo płacząca - tyle że tę drugą trzeba
podcinać od
> dołu, żeby gałązki nie dotykały samochodów.

Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
takie obserwcje, że są ok?
Pozdrawiam - JanuszWo

7. Data: 2015-06-07 12:02:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-07 10:31, obywatel JanuszWo uprzejmie donosi:

> podcinać od
>
> Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
> takie obserwcje, że są ok?

Kilka lat temu, po jakiejś porządnej wichurze, właściciel auta, które
zostawił pod solidną wierzbą, cieszył się bardzo, oj bardzo.

8. Data: 2015-06-08 12:13:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Kilka lat temu, po jakiejś porządnej wichurze, właściciel auta,
> które zostawił pod solidną wierzbą, cieszył się bardzo, oj bardzo.

No, najgorzej jest gdy sezon w pełni. Te spadające gruszki potrafią
wszystko solidnie opaskudzić swoim słodkim sokiem.

--
Jarek

9. Data: 2015-07-05 19:51:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> Wrote in message:

> podcinać od
>
> Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
> takie obserwcje, że są ok?
> Pozdrawiam - JanuszWo

Tak, mam. I dodatkowa zaleta - kasztany z wierzby nie spadają.
Miłośnikom gruszek zaś każde drzewo, które akurat ja wytypuję,
gruszką w gardle staje. Gruszka im w oko.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Co się stało z moim smardzem?
Galasy i co z nimi
Co wyrosnie w cieniu
czunijk deszczu - nawadnianie
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!