jakie pieluchy?

1. Data: 2002-01-28 12:23:41

Temat: jakie pieluchy?
Od: "AmRat" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to głupie co teraz pisze, ale dla mnie to powarzna sprawa

Witam

mojej koleżanki babcia ma zapalenie nerek i chodzi spać z pieluchami.

Marudzi troszkę że niewygodne, ale nie ma innego wyjścia.

MOże jets ktoś kto ma podobne problemy i może polecić jakieś firmy które
mają :wygodne" pieluchy lub co zrobić by było jej wygofnie, bo strasznie
marudzi i nie chce wnich spać, a sama siejuż przekonała że bez nich miała by
już nie raz "więsze pranie"

pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Maksym Wojcieszek - Warszawa

ps. może ktoś ma jakieś i da do wyprubowania jedną na "test"

2. Data: 2002-01-29 15:02:54

Temat: Re: jakie pieluchy?
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam i czekam na odpowiedz
> Maksym Wojcieszek - Warszawa
>
> ps. może ktoś ma jakieś i da do wyprubowania jedną na "test"

yhyhyhyhyh :))))))

3. Data: 2002-03-11 11:23:31

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam listę produktów -pieluch m.in.- o nazwie Super Seni -są tam pieluchy
w 3 rozmiarach -uważam że są na prawdę godne polecenia -sama używam gdy
muszę wyjść z domu :) -mam neurogenny pęcherz między innymi :) Możesz wejść
na stronkę producenta tych pieluch:
http://www.tzmo.com.pl/Seni/medyczne/grupya/seni/med
i/seni.html
Życzę przyjemnego użytkowania a właściwie bardziej wygodnego bo problemy
nigdy nie są przyjemne. Ja sama używam rozmiar Medium i jestem bardzo
zadowolona - kolega używa te pieluchy cały czas i jest z nich bardzo
zadowolony (ma rozstrzep kręgosłupa)
Pozdrawiam
Majka_Cz
Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

> yhyhyhyhyh :))))))

Rozliczenia roczne podatku.
!!!OSTRZEGAM!!! Wszystkich chcących kupić zestaw POP
kary dla inwalidów
Ochrona danych a dofinansowanie ON
powiekszlnik telewizyjny dla niewidzacych