jakie sa dobre garnki?

1. Data: 2004-12-03 20:03:21

Temat: jakie sa dobre garnki?
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam zamiar kupic garnki atylko nie wiem jakie. Jakie polecacie?

1. Data: 2004-12-03 20:23:39

Temat: Re: jakie sa dobre garnki?
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Dec 2004 21:03:21 +0100, akwaman wrote:

> mam zamiar kupic garnki atylko nie wiem jakie. Jakie polecacie?

Wszystko zależy od tego co w nich masz zamiar gotować, na jakiej
kuchence, czy masz zmywarkę i ile masz kasy. Nie jestem jasnowidzem więc
nie zgadnę twoich wymagań. Po przepowiednie zwróć się na grupę
pl.misc.paranauki.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Cold as Ice"

1. Data: 2004-12-04 07:45:20

Od: Jędrek <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwróć się na grupę
> pl.misc.paranauki.
> --

albo do wrozki, ...........jak spiewa A Sikorowski Ul. Piwna 7

Jędrek

1. Data: 2004-12-04 21:03:05

Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Dec 2004 21:03:21 +0100, "akwaman" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>mam zamiar kupic garnki atylko nie wiem jakie. Jakie polecacie?

Witam,

kolega moglyby w zasadzie powiedziec na poczatku "dzien dobry" a na
koncu "do widzenia". moze i sie podpisac. ale te dwa posty od
grupowieczow sa raczej zniechecajace do korzystania z usentu. mozna
sobie darowac wtrety o jasnowidzeniu. wciaz daleko nam do wysoko
rozwinietych spolecznosci informacyjnych, gdzie skromonocsc i
tolerancja jest na 1. miejscu a wiedza sie dzielli z innmi, bo to
oznacza rozwoj calej spolecznosci. na grupach anglojezycznych
(przynajmniej tych, ktore subskrybuje) zjawiska przykrych wtretow od
"gooru" w stosunku do lamerow raczej nie obserwuje.

traktowanie z gory osob, ktore pytaja sie o rzeczy oczywiste lub, itd,
itd, to chamstewko po prostu.

serdecznosci

Daniel

1. Data: 2004-12-05 10:47:30

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dandi" <k...@n...pl> napisal w
wiadomosci news:dn84r05b94eljc21gic9aatmpnhk02uhdl@4ax.com...

> [...]
> "gooru" w stosunku do lamerow raczej nie obserwuje.
>
> traktowanie z gory osob, ktore pytaja sie o rzeczy oczywiste lub, itd,

No, fajnie, Danielu. opieprzyles wszystkich równo, nie wylaczajac lamera, a
sam nie popisales sie niczym innym niz Twoi przedpiscy. Gdzie w Twoim poscie
jest cyt: "a wiedza sie dzielli z innmi, bo to oznacza rozwoj calej
spolecznosci". Jakaz to wiedza podzieliles sie z innymi? He??
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-12-06 17:37:35

Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Dec 2004 11:47:30 +0100, "batory"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>jest cyt: "a wiedza sie dzielli z innmi, bo to oznacza rozwoj calej
>spolecznosci". Jakaz to wiedza podzieliles sie z innymi? He??

Witaj,

bo samemu zdarza mi sie zadawac "czysto idiotyczne" pytania z powodu
braku wiedzy, np., powiedzmy: jaka farbe kupic do krycia scian w domu
- na stosownej grupie. czy nie przyjemniej wiekszosci (mam taka
nadzieje) okazac szacunek lamerowi proszac go o doprecyzowanie
pytania? po co bogu ducha winnego czlowieka od razu odsylac do
jasnowidza? hmm. i wydaje mi sie, ze wyrazajac sie negatywnie o
zjawisku, ktore moim zdaniem ma niewiele wspolnego z idea usentu,
podzielilem sie swoja wiedza. nie wiem, jakie sa dobre garnki i z
przyjemnoscia dowiedzialbym sie - wlasnie jakie to sa. w kwestii
stylu. raczej zwrocilem uwage. moze chlodno. ale tak mialo byc. co do
lamera: zaczalem od niego na wszelki wypadek, zeby bylo mniej
kontrargumentow. i tylko dlatego. nie wywoluje hurtem do tablicy, tych
co dzien dobry nie mowia.

nie mniej,

serdecznosci

Daniel

1. Data: 2004-12-07 09:20:02

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

akwaman napisał(a) :

> mam zamiar kupic garnki atylko nie wiem jakie. Jakie polecacie?

Używamy Berghoff (www.naczynia.com) oraz lokalnych wyrobów Huty Silesia
(www.silesia-rybnik.com). Zaletą Berghoff'a jest min. dno garnków:
zapewnia równomierną dystrybucję ciepła, minimalne jest ryzyko
przypalenia konfitur itp. Nadaje się również do gotowania bez tłuszczu.
Wyroby Silesii to jest klasyczna, solidna emalia.
Pozdrawiam,
Ed.

--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

1. Data: 2004-12-07 09:21:19

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dandi wrote:

> [...]
> nadzieje) okazac szacunek lamerowi proszac go o doprecyzowanie
> pytania? po co bogu ducha winnego czlowieka od razu odsylac do

A Twoje poczucie humoru chyba zasnelo i spi snem twardym...

PS. Moja uwaga nie ma na celu okazania Ci braku szacunku :).

Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-07 09:57:25

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a) :
[...]
> [...]
> jest cyt: "a wiedza sie dzielli z innmi, bo to oznacza rozwoj calej
> spolecznosci". Jakaz to wiedza podzieliles sie z innymi? He??

Szanowna Agnieszko,
Pomimo, że Daniel słowem nie zająknął się na temat garnków nie należała
mu się taka riposta. Podniósł bowiem ważną kwestię i to w kontekście
wypowiedzi, które pojawiły sie w tym wątku. Tolerancja i skromność - ot,
co moim zdaniem winno widnieć w preambule do FAQ każdej grupy
dyskusyjnej! Solidaryzuję się tu w pełni z Danielem. Pozwolę sobie
domniemywać, że również podzielasz te poglądy i wielkodusznie zgodzisz
się powstrzymać od ataków na osoby, które je głoszą.
Pozdrawiam
Ed.

--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

mieso z dzika - okolice Katowic - gdzie kupic?
kopytka - leniwe pierogi
weglowodany
garnek do gotowania ciasta
Krewetki