jakies cholerstwo sie czepiło...

1. Data: 2004-07-09 20:28:09

Temat: jakies cholerstwo sie czepiło...
Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawy:
Podwyższona temperatura , mam jakieś 37,2 i tak ciągle.Pot mnie zalewa.
Ropny katar.

Byłem u lekarza, Pani doktor mówi, gardło wytapetowane, cieknie
ropa.Powiedziała że to zatoki.Dostałem
Rovamycyne,Lacidofil,Ascorutical,Mistabron do psiukania do nosa, od kaszlu
flegamine.

No wszystko ok, tylko mam takie pytanie, czy przy zatokach ta podwyższona
temperatura to normalne?Kiedy to przejdzie bo mnie juz wkurza, nawet jak nic
nie robie to jestem spocony.
--
FRIDAY THE 13TH

2. Data: 2004-07-09 20:48:33

Temat: Re: jakies cholerstwo sie czepiło...
Od: "news.task.gda.pl" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalne.
Proponuję udać się jednak do laryngologa. Być może będą potrzebne punkcje
zatok, co znacznie przyspieszy leczenie.
Diana

3. Data: 2004-07-09 21:26:42

Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.task.gda.pl" <d...@o...pl> napisał
> Normalne.
> Proponuję udać się jednak do laryngologa. Być może będą potrzebne punkcje
> zatok, co znacznie przyspieszy leczenie.
> Diana

Niestety wyjeżdżam w poniedziałek, punkcje przyspieszą leczenie, ale czy
leki które dostałem wystarczą?W wolniejszym tempie ale powinno pomóc
prawda?Nie mam innego wyjscia bo wyjeżdżam.Ile może potrwać leczenie tymi
lekami?

--
FRIDAY THE 13TH

dziwne dolegliwości po wycieciu pecherzyka żółciowego :((
Blastomyces dermatitidis -grzyb.plesn
badanie plodnosci mezczyzn
poomocy spalilem sie na raka
pytanko o gronkowca