dziwne dolegliwości po wycieciu pecherzyka żółciowego :((

1. Data: 2004-07-09 20:20:06

Temat: dziwne dolegliwości po wycieciu pecherzyka żółciowego :((
Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 4 tygodnie po laparoskopowym usunieciu woreczka zółciowego ze
złogami. Pierwsze 3 tygodnie czułam sie całkiem dobrze, jednakże w czwartym
tygodniu wróciły mi dolegliwości bólowe, czyli bóle w okolicach nerek ??
praktycznie cała prawa strona mnie boli, szczególnie jak chodzę, boli mnie
na wysokości pępka po prawej stronie z tyłu dlatego podejrzewam nerki, ból
ustaje na krótko jak coś zjem, wiec ogólnie dziwna sytuacja, czasami ból
utrudnia mi oddychanie
:((( zaznaczam,że tylko prawa strona .
Czy ktoś moze wie co to jest ????????? Do lekarza pójdę w przyszłym
tygodniu, ale moze ktos po podbnej operacji miał podobne dolegliwości...

Pozdrawiam
MagdaK

MagdaK

2. Data: 2004-07-15 17:54:21

Temat: Re: dziwne dolegliwo?ci po wycieciu pecherzyka żłĹ‚ciowego :((
Od: Toperz <Toperz <w...@w...pl>> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 22:20:06 +0200, "MagdaK" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>ustaje na krótko jak coś zjem, wiec ogólnie dziwna sytuacja, czasami ból

No, ale czemu nerki ?
Skoro bol ustaje po jedzeniu, to ma na pewno zwiazek z ukladem pokarmowym.
I na pewno powinnas sie z tym zglosic do lekarza, najlepiej umow sie z lekarzem
ktory robil operacje.

pozdrowka,
t.

Blastomyces dermatitidis -grzyb.plesn