poomocy spalilem sie na raka

1. Data: 2004-07-09 18:23:23

Temat: poomocy spalilem sie na raka
Od: kakrysa <k...@w...NIESPAMUJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
spalilem sie przedwczoraj na raka ale nie o to chodiz
dzisiaj mnie wszystko swedzi (cale plecy) i co dotkne to jeszcze bardziej
czy jest na to jakas rada, bo zaraz sie rzuce o sciane a tyle
cierpliwosci zeby nie drapac, nie mam
pomocy zaraz oszaleje

2. Data: 2004-07-09 18:38:46

Temat: Re: poomocy spalilem sie na raka
Od: "Sebastian Rosciszewski" <S...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup SANOFIL i smaruj sie.

SR

3. Data: 2004-07-09 18:43:03

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kakrysa" <k...@w...NIESPAMUJ.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> dzisiaj mnie wszystko swedzi (cale plecy) i co dotkne to jeszcze bardziej
> czy jest na to jakas rada, bo zaraz sie rzuce o sciane a tyle

Kup sobie Bepanthen krem, który lagodzi podraznienia i oparzenia skóry. Jest
bardzo delikatny i naprawde skuteczny. Wlasnie smaruje tym spalony brzuch
mojego chlopaka, który sie nie opala tylko wlasnie spala. Jemu bardzo to
pomoglo. Poza tym, sa tez kosmetyki po opalaniu o dzialaniu chlodzacym,
które od razu przynosza ulge spieczonej skórze, np. Avon, Cooling Gel.

Ligeia

4. Data: 2004-07-09 19:51:15

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiaj mnie wszystko swedzi (cale plecy) i co dotkne to jeszcze bardziej
> czy jest na to jakas rada, bo zaraz sie rzuce o sciane a tyle
Witaj!
Mnie zawsze pomagał Panthenol w sprayu. życzę szybkiego powrotu do formy,
pozdrawiam, Gocha.

5. Data: 2004-07-09 20:14:55

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa wrote:

> [...]
> bardziej czy jest na to jakas rada, bo zaraz sie rzuce o sciane a
> tyle cierpliwosci zeby nie drapac, nie mam

jesli sie nie brzydzisz (a znam takich) to proponuje wysmarowac
sie smietana :) Chlodzi idealnie i jest w 100% naturalna :)

A na przyszlosc - z umiarem moze?
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

6. Data: 2004-07-09 22:23:58

Od: kakrysa <k...@w...NIESPAMUJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> Mnie zawsze pomagał Panthenol w sprayu. życzę szybkiego powrotu do formy,
> pozdrawiam, Gocha.

czesc :)
panthenol mam zawsze i smarowalem sie nim, ale dopiero dzisiaj podczas
ataku. i to resztka, bo siostra zuzyla reszte ;)
ale akurat mowie o tym, aby juz trwajace swedzenie zabic.. na szczescie
juz mi przeszlo. moze to od tego bylo, ze skora byla za sucha (wiec
posmarowalem sie oliwka dla dzieci).. chociaz nogi tez mam spalone i nic
mi nie dolega tam.

pytanko o gronkowca
bol przy oddawaniu moczu
zgrzytanie zębami -help
jakie jest ryzyko
Czy to prawda że słodycze osłabiaja odpornośc organizmu?