jaskra - czy operacja?

1. Data: 2005-02-10 23:17:07

Temat: jaskra - czy operacja?
Od: "timon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam..
zaczytalem sie w archiwum, jednak watpliwosci pozostaly... mam jendak nadzieje
ze czegos uda mi sie dowiedziec.. bylbym wdzieczny:)
mniej wiecej rok temu na badaniach kontrolnych wykryto u mnie podwyzszone
cisnienie w galkach ocznych i zalecono stosowanie kropli, co tez stale
robie... czy jakis zabieg bylby dobrym rozwiazaniem?.. jezeli tak to jaki?..
czym sie rozni laserowy od chirurgicznego?.. nie wiem czy slusznie, ale fakt
ze bede miec dziure w oku(oczach) jakos mnie przeraza;).. chociaz i o
kropelkach bylo gdzies napisane ze tez maja dzialania niepozadane.. z braku
wiedzy czuje sie jak miedzy mlotem a kowadlem;]
ech..
pozdrawiam:)
timon