I co wy na to ? niewierni !!! ;)

1. Data: 2005-02-10 21:17:54

Temat: I co wy na to ? niewierni !!! ;)
Od: Hattori Hanzo <h...@f...okinawa.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie

Mama przyniosła do domu produkty calivita aka california fitness
(california-fitness)
he he już widze wasze miny, też w to nie wierzę, ale postanowiłem poszukać
i znalazłem coś takiego :
http://www.zarzyccy.pl/zakazane.html#top
i pytanko czy możecie mi coś na temat pana "autoryteta" którego art.
zasługują na uwagę, powiedzieć może go kojarzycie z innych publikacji ;)

BTW. W moim małym miasteczku znajduje się firma ASA www.asavita.pl
producent artresanu, hepasonu i alibi, robili też suplementy jak calivita i
wiem że były śmiesznie tanie taki czosnek czy multivitaminy za kilkanaście
złotych. Fakt że brzydkie pudełka, ale powiedzcie (ja tam lekarzem nie
jestem jam prosty chłop) czy to coś pomaga, taki olej z wątroby rekina czy
z warg jelenia ?

Reklamy proszku do prania też są oszukańcze jednak do prania się nadają,
więć jak jest z tymi suplementami ?

Pozdrawiam

Victor

2. Data: 2005-02-15 16:29:11

Temat: Re: I co wy na to ? niewierni !!! ;)
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hattori Hanzo wrote:

> i pytanko czy możecie mi coś na temat pana "autoryteta"

Przeciez to zdjecie
http://www.zarzyccy.pl/w_domu1.jpg

wyraznie pokazuje, ze suplementowanie wychodzi na zdrowie !...

D. (...tylko zalezy komu ;) )
--
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=91&w=196485
44

3. Data: 2005-02-17 00:16:05

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez to zdjecie
> http://www.zarzyccy.pl/w_domu1.jpg
>
> wyraznie pokazuje, ze suplementowanie wychodzi na zdrowie !...
>
> D. (...tylko zalezy komu ;) )

Niestety, dopoki istnieja naiwni, beda tez istniec hieny ktore na ich
chorobie i krzywdzie zeruja...
Niestety

Robert Milewski

profilaktyczno-terapeuty czna rola zajęć sportowo-rekreacyjnych
brak miesiączki-pomocy!
Oblicza Medycyny Ratunkowej - III Studencka Konferencja Naukowo-Szkoleniowa
renta po amputacji piersi i węzłów
A moje ciśnienie- nie za niske?