brak miesiączki-pomocy!

1. Data: 2005-02-10 17:59:12

Temat: brak miesiączki-pomocy!
Od: "kasiorek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! mam ogromny problem, który sama sobie zafundowalam:(. Odchudzałam sie
przez 6 miesiecy bardzo intensywnie przez co teraz nie mam miesiaczki.
Bardzo proszę o odpowiedz czy jest szansa ze w przyszłości bede mogła mieć
dzieci?? Lekarz ginekolog powiedzial ze moje pecherzyki jajnikowe nie rosna.
Mam 18 lat a ostatnia miesiaczke mialam w lipcu 2004 i byla ona wywolywana
farmakologicznie. Bardzo proszę o pomoc, boje się...

2. Data: 2005-02-11 09:55:31

Temat: Re: brak miesiączki-pomocy!
Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiorek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam 18 lat a ostatnia miesiaczke mialam w lipcu 2004 i byla ona wywolywana
> farmakologicznie. Bardzo proszę o pomoc, boje się...

Nie martw się - nie takie rzeczy są do odwrócenia, chociaż mam nadzieję że z
odchudzaniem dasz sobie już spokój bo tej naprawdę groźne. Ja nie miałam
miesiączki przez sześć lat (totalna anorksja) a teraz jestem od dwóch lat na
tabletkach. Ale lekarze mówią że wkrótce będę sama miesiączkować i moge
zostać matką.
Najwaźniejsze:
- znajdź dobrego lekarza endokrynologa
- porządnie się odżywiaj (dla hormonów kobiecych istotne są szczególnie
tłuszcze - oliwa, orzechy, naisona słonecznika, nabiał)
- bądź dobrj myśli - nastawienie psychiczne jest baaaardzo waźne

pozdr
gagatka

3. Data: 2005-02-11 13:13:00

Od: "kasiorek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaaaaaaardzo Ci dziekuje za dodanie otuchy! Dodałaś mi wiary ze bedzie
dobrze. Stokrotne dzieki!!!

4. Data: 2005-02-11 13:37:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gagatka" wrote
> - porządnie się odżywiaj (dla hormonów kobiecych istotne są szczególnie
> tłuszcze - oliwa, orzechy, naisona słonecznika, nabiał)

Z tym nabiałem byłabym ostrożna, szczególnie z mlekiem krowim. Za to bardzo
polecam jajka przepiórcze - codziennie. Objętościowo mniej więcej trzy i pół
jajka przepiórczego odpowiada jednemu kurzemu.

Małgoska

Oblicza Medycyny Ratunkowej - III Studencka Konferencja Naukowo-Szkoleniowa
renta po amputacji piersi i węzłów
A moje ciśnienie- nie za niske?
Biodeur,czy ktos zna?
IceMix?Specyfik na stluczenia i kontuzje