jaskry

21. Data: 2009-04-05 20:22:44

Temat: Re: jaskry
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Dzięki, zasmakowałam rzeczywiście. Choć to będzie nieuczesany ogród.

Bo takie są prawdziwe.
Tak trzymaj.

--
pozdr. Jerzy

22. Data: 2009-04-05 20:37:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
[...]
> http://bajarka.fotolog.pl/
[...]
Przybywający księżyc przesuń w prawy górny róg a rękę zmień na lewą i
daj wyciągniętą z owocami od lewej ku prawej stronie.
--
pozdr. marketingowo Jerzy

23. Data: 2009-04-05 20:49:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:
> [...]
> Przybywający księżyc przesuń w prawy górny róg a rękę zmień na lewą i
> daj wyciągniętą z owocami od lewej ku prawej stronie.

No przeca widzę, że to lewa ręka.
;-)
--
pozdr. Jerzy

24. Data: 2009-04-06 15:32:46

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz pisze:

> Podsyłaj następne.

Chętnie, gdy znów coś zakwitnie.
Na razie dołożyłam kilka dzisiejszych z obejścia i zza płotu, jeśli ktoś
ma ochotę zerknąć, jak wyglądają te piaszczyste okolice.
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

25. Data: 2009-04-06 19:11:46

Temat: moje tulipany
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To właśnie moje tulipany.

To jednak te z pasiastymi liśćmi zakwitły. Pomyliłam, bo w tym roku nie
są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

http://img19.imageshack.us/my.php?image=nowe023small
.jpg

Ewa

26. Data: 2009-04-06 19:30:13

Temat: Re: moje tulipany
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:11:46 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
> roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

Się mi nie wyświetla - ani w IE, ani w Firefox :-(((

27. Data: 2009-04-06 20:36:39

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> [...]
> są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
> roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

Piękne. Długość łodyg kwiatowych wg mnie normalna.
A że troszkę daty pomyliły to chyba nie problem, średnia z 2 lat
prawidłowa :-)

Pozdrawiam, Barbara

28. Data: 2009-04-06 20:50:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz pisze:

> Piękne. Długość łodyg kwiatowych wg mnie normalna.

Jakimś cudem przez 2 doby podrosły, ale kwitły prawie w ziemi.

Ciekawe, czy reszta podgoni trochę wzrost. ;)

> A że troszkę daty pomyliły to chyba nie problem, średnia z 2 lat
> prawidłowa :-)

A co z tym kolorem? Dlaczego tak wyblakły? Czy to kwestia zmiany
miejsca? Ziemi? Czy tego, że tak wcześnie zakwitły?

Ewa

Czym zaprawić dymkę?
wertykulacja czy aeracja
budki - już "po ptokach"?