jawna prowokacja

1. Data: 2001-06-22 13:47:07

Temat: Re: jawna prowokacja
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> - ślepota

Masz zle skonfigurowana czestotliwosc odswierzania ekranu.

> - wyższe rachunki za prąd

Standardowy komputer stacjonarny jest tak samo prado-zerny
jak telewizor. Jesli masz monitor lcd - oszczedzasz prad i oczy. :)

> - bóle w krzyzu

Kup wygodniejszy fotel, najlepsze sa obrotowe z regulowana
wysokoscia i podporkami po bokach na lokcie.

> - ogólne otępienie

Otepienie, zmeczenie fizyczne jest nastepstwem poprzednio
wymiewnionych objawow.

Czarek

1. Data: 2001-06-22 14:57:38

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jun 2001, Cienki wrote:

> o pisaniu wiem mało. co do czytania to Ci tyko przypomnę kilka oczywistych:
>
> - ślepota

Eeee... zależy w jakich warunkach czytasz.

> - wyższe rachunki za prąd

Sieciowanie nie pożera więcej prądu niż Kwak...

> - bóle w krzyzu

Którym należy zapobiegać przez regularne ćwiczenia fizyczne (może być
spacer, dla leniwych).

> - ogólne otępienie

To już zależy od tego jak bardzo się wczuwasz w to co robisz w sieci.

> to objawy fizyczne. a te, no wiesz, psychiczne?

Zamieniasz się powoli w zdegenerowanego, odrażającego socjopatę, o to ci
chodziło? :)

--
GSN

1. Data: 2001-06-22 21:41:33

Temat: Re: To ja wam powiem...
Od: "Second" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezła klasyfikacja tam ponizej.
Jest jeszcze jedna grupa pisarzy czytaczy usenetu: czystej klasy
waskiej specjalnosci pasjonaci : w kazdym wieku cale zycie
bede rozprawiac na takie tematy ze w zyciu bys nie pomyslal
ze to moze byc Twoja pasją.

I jeszcze jedna grupa. Ludzie młodzi. Duchem bardziej a nie wiekiem. Chociaż
z wiekiem się łączy. Jak na tej grupie. Ludzie
odkrywający kolejny raz (bo to ich tym razem :)))
coś co każdy starszy już przeżył. Ludzie odkrywający pewne układy
w swoim życiu które trafiły im się po raz pierwszy - bo to z ich
punktu widzenia fascynujące albo wyjątkowe albo trudne.
No i ludzie którzy w ogóle są zafascynowaniu usenetem, komunikacją,
internetem. Bo nowe i kupili sobie komputer.
Też ślicznie.

Pięknie jest. Tak dużo można się od pewnych osób nauczyć.
Jak kochać na przykład......

To.

1. Data: 2001-06-23 12:19:45

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valérie" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cienki" <n...@r...com> napisał w wiadomości

> cienki
> >

> O j szanowny Cienki , lubisz prowokować
> przecież dobrze wiesz co to zacz Godot
> :)

Oj Valerie, masz chyba zbyt wysokie mniemanie o cienkim Bolku :)
Dorrit

1. Data: 2001-06-24 06:25:49

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Cienki" <n...@r...com> writes:

> co to jest "Godotem"? to jakas obelga? :(

Byl taki dramat, Samuela Becketta (laureata literackiej nagrody Nobla
zreszta) pt. Czekajac na Godota.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-06-24 08:50:43

Od: Valérie <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-24 20:48:05

Od: Valérie <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorrit" <z...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Oj Valerie, masz chyba zbyt wysokie mniemanie o cienkim Bolku :)
> Dorrit

ja tylko wnioskuję po stylu odpowiedzi :)))
pozdrawia
--
Valérie

trudne (dla mnie) ale na temat