jedwab do włosów

1. Data: 2008-06-17 14:08:01

Temat: jedwab do włosów
Od: "Joanna KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

na allegro pełno jest jedwabiu do włosów w płynie w małych buteleczkach,
widzę, że zainteresowanie jest duże tym specyfikiem.

Czy warto go uzywać?
Na jak długo wystarcza taka mała buteleczka, chyba 15 ml?

Pozdrawiam
Asia KK z Krakowa

2. Data: 2008-06-17 16:18:57

Temat: Re: jedwab do włosów
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy warto go uzywać?
> Na jak długo wystarcza taka mała buteleczka, chyba 15 ml?

W zależności od długości włosów, ale używa się tego parę kropel dosłownie - więc
jest bardzo wydajne.

--
misiczka

3. Data: 2008-06-17 17:36:52

Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na takie wlosy do ramion wystarcza mi wieksza kropla, wiec taka mala
buteleczka wystarcza na baaardzo dlugo :-) A do kupienia ten jedwab
widzialam juz w kilku lokalnych sklepikach, nie tylko na allegro.
pozdr, Aga

4. Data: 2008-06-17 18:20:37

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Joanna KK wrote:
> [...]
>
> Czy warto go uzywać?
> Na jak długo wystarcza taka mała buteleczka, chyba 15 ml?

mowisz o tym Jedwabiu w plynie firmy F.. costam? amerykanskiej w sensie
matowo przezroczysta buteleczka i czarne napisy?

to wystarcza taka kropla jak 2zl na dlugie geste wlosy. mozesz tez dolac
do tej odzywki ktorej uzywasz i od razu zmieszane uzywac.

jedwab do wlosow jest wart wszystkich pieniedzy :)

Boska

5. Data: 2008-06-17 19:26:13

Od: "JaAnna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>A do kupienia ten jedwab
> widzialam juz w kilku lokalnych sklepikach, nie tylko na allegro.

W Rossmannach są. :)

Pozdrawiam,
A.

6. Data: 2008-06-18 06:13:27

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Tue, 17 Jun 2008 19:20:37 +0100, urocza istota znana
wszem jako Boska napisała:

> jedwab do wlosow jest wart wszystkich pieniedzy :)

Zgadzam się bardziej niż bardzo :)

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

7. Data: 2008-06-18 06:55:10

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się bardziej niż bardzo :)

Jedwab do włosów...? a tak w ogóle co to takiego i jakie cuda czyni? :)

8. Data: 2008-06-18 07:19:58

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaAnna pisze:

> W Rossmannach są. :)

I u fryzjerow.

th

9. Data: 2008-06-18 11:08:59

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2008 08:55:10 +0200, miffy napisał(a):

> Jedwab do włosów...? a tak w ogóle co to takiego i jakie cuda czyni? :)

Niczego specjalnego, tylko nabłyszcza i wygładza. Jeśli się chce naprawdę
odżywić cebulki włosowe i przy okazji wygładzić, odbudować włosy, to trzeba
kupić (ok. 20 zł za 250 ml) odżywkę Wax Henna Treatment - w aptece, bez
recepty. Jest to świetny specyfik, dziwnie mało reklamowany, no ale może
dlatego, że dobry towar reklamy nie potrzebuje. Ja jednak uparcie go
polecam, bo wiele kobiet nie ma o nim pojęcia, a te, które kupiły, wznoszą
zachwyty pod niebiosa.

10. Data: 2008-06-18 11:11:11

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedwab do włosów...? a tak w ogóle co to takiego

Aha, ten "jedwab" to w ogóle olejek jakiś jest i tyle, żaden jedwab. jedwab
to wydzielina jedwabnika, zastygająca na powietrzu, a nie olej.

Sklep z fajnymi rzeczami :-)
problem z włosami
Kenzo Le Monde Est Beau - 30 ml - sprzedam
maszynka do strzyzenia wlosow
szkoła fryzjerska bssu