jelita?

1. Data: 2001-12-30 20:33:22

Temat: jelita?
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam od roku rozne ataki bolowe w obrebie jelit to znaczy tak na
wysokosci pepka ale tak kolo 12cm w bok od peka z lewej i prawej
strony miewamy przy tym rozwolnienia. Po ustapieniu bolow mam tez czasem
zatwardzenia. Nie wiem może to nerki może jelita. Miałem usuwany
wyrostek jakies 9 lat temu (mowili ze to było zapalenie otrzewnej ale
chyba to tosamo co wyrstek) w miejscu gdzie mam szef wyczuwam pod skora
twarde zgrubienie domniemam ze to pozostalosc po operacji, tylko
zastanawiam się czy to prawidolowa pozostalosc... czy ktos kto miał
operacje wyrostka ma pod szfem miekie cialo czy tez wyczuwa twarde
zgrubienie? Kiedy mam te ataki bolowe te zgrubienie jest twardsze ...
do jakiego lekarza powinienem się udac w celu wstepniej konsultacji?
Proszę o jakas porade czy ktos z was już się spotkal z takim problemem?

2. Data: 2001-12-30 20:39:14

Temat: Re: jelita?
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

A badałeś czy z twoją macicą wszystko ok?
Może jajniki ci wysiadły i trzeba je drucianką przepchać.

3. Data: 2001-12-30 20:56:04

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz szczescie ze wiem, ze robisz sobie jaja, ineczej uznalbym cie za
kretyna...

4. Data: 2001-12-30 20:59:39

Od: "ja" <j...@j...ja> szukaj wiadomości tego autora

lume czy to nie ty pisales/as o "odrobinie zyczliwosci" ?! wstydz sie!

5. Data: 2001-12-30 21:12:25

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lume czy to nie ty pisales/as o "odrobinie zyczliwosci" ?! wstydz sie!

Ja pisałem, i jjestem życzliwy cóż w tym złego, że chcę odpowiedzieć. Nie ma
przecież nigdzie żadnej obrazy, ani jakiej "nieżyczliwości".

Ok, to do roboty.
Tabletki bólwe tylko mogą usmierzyc bol, ale to nie wszystko. Nalezy szukac
przyczyny, co powoduje bol, wiadomo co sie dzieje jak sie wlasne zdrowie
lekcewazy. Naprawde polecam ci wizyte u fachowca i to od razu po 1.01.2002
roku w trybie pilnym.
Jesli to (nie daj Boze) zap.otrzewnej to natychmiast kieruj sie do lekarza
bo to juz nie zarty,

czy ktos kto miałoperacje wyrostka ma pod szfem miekie cialo czy tez
wyczuwa twarde zgrubienie

Tak i nie to zalezy jak ci wszystko pozszywali, najprawdopodobniej jest to
na tzw.zakład, aby sie lepiej goiło.

Bedziesz musial sobie przeswietlenie zrobic .

Za zart przepraszam. Czasami lubi mi sie takie male conieco wypsknąć. Chyba
tez tak odreagowuje na rozne problemy, a mialem ich ostatnio mase...
Milego sylwestra
światełka /lume, lumine, lumini/

6. Data: 2001-12-30 21:32:01

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A do jakiego lekarza (specjalnosc) sie udac?
Czy znasz takiego dobrego w Warszawie?

7. Data: 2001-12-30 21:33:00

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jeszcze zapomnielbym mam czesto zgade..

8. Data: 2001-12-30 21:35:55

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety do Warszawy mam 300 km i niw znam żadnego.
Podejrzewam że najpierw pojdziesz do swojego, pozniej da ci przeswiietlenie,
pozniej do chirurga w. i pozniej chirurg zadecyduje dalej bo moze byc ok.

9. Data: 2001-12-30 21:36:28

Temat: Odp: jelita?
Od: "Marcin Roszkowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej nie sa to nerki.
zapalenie otrzewnej jest powiklaniem zapalenia wyrostka
jesli (jak kolega lume sugeruje) masz teraz zap otrz - dlugo bys nie przezyl
w domu
byc moze masz zrosty po zap. otrz. ktore powoduja pogorszenie transmisji
tresci w jelicie i stad te zaparcia
biegunki to powazna sprawa - czy sa ze sluzem, krwia? jak czesto? ile razy
dziennie? w nocy?
polecam wizyte u gastroenterologa/chirurga

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...

10. Data: 2001-12-30 21:45:21

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeciez mowie, chyba ze posty sie w drodze minely

Co radzicie? - długie...
Strach sie kłaść do szpitala
Jak oceniacie naręczny ciśnieniomierz Casio BP-120 ?
Czy da sie temu jakoś zaradzić ?
-Z-N-I-E-C-Z-U-L-I-C-A-- -S-P-O-L-E-C-Z-N-A-