jeszcze jedna robotkowo zakrecona

1. Data: 2005-01-15 19:36:47

Temat: jeszcze jedna robotkowo zakrecona
Od: "Joe" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,
No wiec i ja wpadlam po uszy w te grupe, moj komputer napecznial i napuchl
od nowych wzorow i nie ma wieczora zebym tu nie zajrzala, chociaz odzywam
sie po raz pierwszy.
Od czasu jak tu zagladam (polowa grudnia) popelnilam juz sukienke na
szydelku (sobie na slub!!!) kapelusz z kwiatami i kamizelke w super
poplatane warkocze. Wszystko od Was!
Robotkuje od dziecka ale takiej kopalni wzorow jak tu i w tak milym
towarzystwie jeszcze nie spotkalam.
Pozdrawiam wszystkie robotkowo zakrecone istoty, dla mnie dziobanie to
sposob na stres i zmartwienia, super jest wiedziec ze nie tylko ja mam tego
fiola!

Joanna z Warszawy

1. Data: 2005-01-15 20:01:43

Temat: Re: jeszcze jedna robotkowo zakrecona
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Hej!

Dobrze sie sie odezwalas! :-)))

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-01-15 20:07:58

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposob na stres i zmartwienia, super jest wiedziec ze nie tylko ja mam tego

Witaj!
Dla mnie dziobanie :-) to też sposób na stres i zmartwienia, ale przede
wszystkim jakieś takie spełnienie :-0 czy coś w tym rodzaju.

Pozdrawiam zafiołowana
OJ
http://haftyoli.republika.pl

1. Data: 2005-01-15 20:15:06

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie ciesze, ze dolaczyla do nas jeszcze jedna szydelkwiczka :)))
jestem bardzo ciekawa tej szydelkowej sukienki... masz moze jej fotki???

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-01-15 20:19:28

Od: "Marysia Loch" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <n...@a...com> napisał(a):

> [...]
> sposob na stres i zmartwienia, super jest wiedziec ze nie tylko ja mam tego

Witam !!

I pozdrawiam goraco

Marysia

1. Data: 2005-01-15 22:19:38

Od: "Joe" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak sie ciesze, ze dolaczyla do nas jeszcze jedna szydelkwiczka :)))
> jestem bardzo ciekawa tej szydelkowej sukienki... masz moze jej fotki???

He, he, pisalas kiedys ze tez ja zrobilas, ona byla z 7ya ze srebrnych
elementow, taka ze sznurowanymi plecami. Moja jest zielona i bez dziury na
plecach.
Bylo smiesznie, bo zapomnialam ze to diabelstwo sie wyciaga w dol. Dobrze ze
mialam wysokie obcasy, bo z kazda godzina sukienka byla coraz dluzsza!

Joe

1. Data: 2005-01-15 22:47:59

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialam wysokie obcasy, bo z kazda godzina sukienka byla coraz dluzsza!

:))) moja tez jest bez dziury na plecach i tez sie wyciaga w dol :(((
rozwazam nawet czy jej nie skrocic.... jakbys chciala, to mozesz ja obejrzec na
stronie wroclawianek :))

1. Data: 2005-01-15 23:25:46

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <n...@a...com> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim,
Witaj!
Wpadłaś i już zostaniesz :-)))))))))) Dziewczyny są tu przesympatyczne.
Pozdrawiam
Agnieszka (Kalisz)
P.S. A właśnie skończyłam firankę szydełkową!!! Ehhh, muszę coś zrobić, żeby
móc się pochwalić, męża jakoś przekupić żeby mi stronkę założył i
obfotografował te moje "rękoczyny"...A.

1. Data: 2005-01-16 08:54:10

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie martw się ,ja też mam robótkowego fioła -- jeszcze do niedawna byłam
maniaczką szydełkowania ale teraz odkryłam xxx i wpadłam na dobre...szyję też
troszkę na maszynie.
Dziobanie mnie także odstresowuje...hmmm a mąż się dziwi ,że cały czas
wymachuję drutem :))
Siedzę z synkiem w domku więc muszę coś robić w wolnym czasie.

Marzena
Moja drukarka już chyba więcej nie wytrzyma :)) -- mam już strasznie dużo
wzorów xxx.Mąż stwierdził,że do końca życia tego nie zrobię...ale on jeszcze
nie zna moich możliwości :)

(szydelko)baranek prosba
pierwszy xxx
[OT]calkiem o wannie-help!!!!