jeszcze raz tunika

1. Data: 2009-06-21 13:24:35

Temat: jeszcze raz tunika
Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, link zmodyfikowałam, teraz będzie dobrze. Maria
http://jakto.fotosik.pl/albumy/111177.html

2. Data: 2009-06-21 15:02:34

Temat: Re: jeszcze raz tunika
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 14:24, "j...@o...eu" <j...@o...eu> wrote:

Świetna! Lubię takie rzeczy!

Ania

3. Data: 2009-06-22 05:43:33

Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

cudo

i tak niewiele roboty
Wspaniałe

4. Data: 2009-06-22 08:49:54

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grania pisze:
> cudo
>
> i tak niewiele roboty

Niewiele? ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

5. Data: 2009-06-22 09:16:42

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiele? ;)
>
> th

Bo rzadka, hehe. M

6. Data: 2009-06-22 13:33:26

Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak bo rzadka.
A łańcuszek to łatwizna.

Chyba najprościej byłoby robić na manekinie lub na papierze z
narysowanym wzorkiem.
Kiedyś widziałam u japonek. Szpilką przypięte elementy większe a potem
je łączyły łańcuszkiem.

7. Data: 2009-06-22 13:44:05

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grania pisze:
> Tak bo rzadka.
> A łańcuszek to łatwizna.

Widzisz tam tylko lancuszek? Idac tym tokiem myslenia, wszystkie dziela
szydelkowe to latwizna, bo skladaja sie (w 99%) z lancuszka, polslupkow
i slupkow.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

8. Data: 2009-06-22 14:18:45

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  i slupkow.
>
> th
>
> Trudność polega właśnie na połączeniu, bo same elementy robiłam wg
schematów. Najpierw próbowałam łączyć elementy poupinane na przygotowanej
formie z fizeliny. Ale było mi niewygodnie (pochylanie nad stołem - rób tak
łańcuszki żeby dobrze leżały - kark boli). Wycięłam więc formę z grubej gąbki
ze starego materaca, napięłam na to formę z fizeliny z elementami i taką kukłę
brałam na kolana podpierając o cokolwiek. To już było wiele wygodniejsze.
Łańcuszki były lekko naprężone ale jak się zdejmie z formy to wydaje się, że
łańcuszki są za długie bo tunika nie opina ciała tylko lekko zwisa. Takiego
efektu się nie uniknie. Rękawy robiłam na tubie do projektów grubości ręki, w
szerszych miejscach tubę bandażowałam opaskami elestycznymi, żeby kształtem
przypominała rękę. Rękaw był ślicznie opięty, po zdjęciu z tyby trochę zwisają
łańcuszki. Ale i tak jestem zadowolona z efektu a Wam dziękuję za słowa
uznania. A, jeszcze jedno, nie można tego mierzyć w trakcie pracy, tylko po
zdjęciu, czyli już gotową. Bałam się co z tego wyjdzie i nie wytrzymałam.
Jeszcze nie była gotowa a już zdjęłam z kukły. Było ok, więc potem pół dnia
nakładałam ją na kukłę żeby jechać dalej. No emocji trochę było. Pozdro, M

9. Data: 2009-06-26 11:08:08

Od: Mampka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana a masz może wzór na beżowy szal z akrylu?
Pozdrawiam
Mampka

10. Data: 2009-06-26 13:52:51

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kochana a masz może wzór na beżowy szal z akrylu?
> Pozdrawiam
> Mampka
No mam, oczywiście, ze mam. Wyślę jednak dopiero w poniedziałek z pracy bo w
domu nie mam skanera. Pozdro, Maria z Bydg.

skończyłamtunikę...
[spotkania] Warszawa
Sląskie spotkanie 20.06.09
Spotkanie w Krakowie sa fotki :)