juz nie moge dluzej tak !

1. Data: 2001-11-20 13:57:25

Temat: juz nie moge dluzej tak !
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
NIE MAM maszynki do miesa!!!

--
Mechcia
wnerwilam sie

1. Data: 2001-11-20 14:01:57

Temat: Re: juz nie moge dluzej tak !
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
> NIE MAM maszynki do miesa!!!

Zaraz do miesa, do mielenia po prostu, twarozek tez sie mieli i
ziemniaki....;-))

Powiedz rodzince ze chcesz na Gwiazdke, moze sie zrzuca....

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2001-11-20 14:11:21

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
> NIE MAM maszynki do miesa!!!

to straszne

MUSISZ TO MIEC

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2001-11-20 14:44:17

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
> NIE MAM maszynki do miesa!!!

ja TEZ nie mam :(((
i jeszcze sporo poczekam bo cos cinko w tym roku z kasa :(((
agi

1. Data: 2001-11-20 14:56:43

Temat: Odp: juz nie moge dluzej tak !
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tdnfg$tbs$...@z...man.szczecin.pl...
> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
> NIE MAM maszynki do miesa!!!
no cięzko to sobie wyobrazić, ale mam znajomą co nie ma, a jej dzieci jak
widzą mielonego kotleta, u nas na obiadek to się ślinią i zjadają ile
wlezie.
Kiedyś kupiłam maszynkę od Ruskich, fantastyczna, mała, biała leciutka
ostra jak diabli maszynka, nie zamieniłabym jej na żadną inną.
ula.

1. Data: 2001-11-20 15:00:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:9tdnfg$tbs$...@z...man.szczecin.pl...
> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja

Ja mam od roku i sobie chwalę. Mielę w niej mięsko, serek, ziemniaki na
placki i warzywa na większe surówki, bo mam specjalne nakładki.
Bez maszynki to nie to samo. A farsz z mięska do pierogów jaki pycha :-)

Wkn

1. Data: 2001-11-20 15:18:22

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulla wrote:
> ale mam znajomą co nie ma, a jej dzieci jak
> widzą mielonego kotleta, u nas na obiadek to się ślinią i zjadają ile
> wlezie.

Bez maszynki tez mozna sobie radzic. Podpowiedz znajomej, zeby prosila o
zmielenie konkretnego kawalka w sklepie. Ja tak zawsze robie-wtedy mam
pewnosc ze bede miala zmielone swieze miesko a nie z nie wiadomo kiedy.
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-20 16:04:00

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja
> NIE MAM maszynki do miesa!!!
>
> Mechcia
> wnerwilam sie

Wyobrazacie :o)))))))
Ja niestety tez nie mam :o(((((((((
--
Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200

1. Data: 2001-11-20 16:09:35

Od: <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kiedyś kupiłam maszynkę od Ruskich, fantastyczna, mała, biała leciutka
> ostra jak diabli maszynka, nie zamieniłabym jej na żadną inną.

heheh, ja tez kupilam od Ruskich, u nich to sie nazywa 'mjasorubka' :)))
rzeczywiscie jest fajne i bardzo przydatne :)

skrzacik

1. Data: 2001-11-20 16:19:12

Od: "maua piegowata" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:9tdnfg$tbs$...@z...man.szczecin.pl...
> natychmiast musze kupic maszynke do miesa! czy wy sobie wyobrazacie ze ja

ja tez nie mam
czekam na razie na paczke zapakowana w czerwony piekniasty papier
w tej paczce ma byc wlansie maszynka do mielenia
matko, makowca w koncu zrobie i kurczaka nadziewaneo watrobkami!
tadam:)

pozdry Monika

Piczarkowa
NTG - tapety natryskowe