kabaczek

1. Data: 2001-10-20 13:08:02

Temat: kabaczek
Od: "agnus" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem od Teściowej kabaczka. Dusić go nie będę, bo już takiego ostatnio
sobie zrobliliśmy, a placków z kabaczka nie mam serca robić.
Może ktoś ma coś konstruktywnego do zparoponowania???
tylko proszę>>> żadnej zapiekanki, bo nie mam piecyka:-(((
I jeszcze jedno( moze się narażę)> jak się toto obiera? Bo ostatnio
wydłubywaliśmy, ale mam wrazenie, że popełniamy błąd.
Pozdrawiam
aD

1. Data: 2001-10-20 15:07:53

Temat: Re: kabaczek
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnus" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> Dostałem od Teściowej kabaczka. Dusić go nie będę, bo już takiego
ostatnio
> sobie zrobliliśmy, a placków z kabaczka nie mam serca robić.

A faszerowany? Zamiast pestek (no - musisz je najpierw wydlubac - obciac z
jednej strony - potem ta obcieta czesc wykorzystac jako "przykrywke"
spinajac wykalaczkami jak gwozdziami) wciskasz mielone miesko z
przyprawami (i ew. kasza jako wypeniaczem... to zalezy od smaku i szczerze
mowiac portfela ;-( ). Potem do gara (najlepiej taki podluzny... w
ksztalcie kabaczka ;-) ) i na gaz.
Aha jeszcze jedno - oblozyc kabaczka pomidorami (z przyprawami
oczywiscie).
Zakryc pokrywka i mniej wiecej 45 minut na gazie (mozna jeszcze najpierw
delikatnie obsmazyc na patelni taki nafaszerowany kabaczek - latwiej mu
bedzie sie potem upichcic ;-) ).
Powiem tylko, ze duuuuze mniammmm :-)))))

A co do obierania - normalnie... obierasz najpierw ze skory - przed
"patroszeniem" z pestek.

Oj, smaku sobie narobilem... a nie mam kabaczka i jeszcze obiadu nie
jadlem :-(

Belin

1. Data: 2001-10-20 15:10:24

Temat: PS
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

PS do kabaczka faszerowanego:
Czas zalezy od wielkosci - trzeba sprawdzac.
Potem tniesz na plastry :-)

I dodam tylko, ze po ruskich pierogach to moje ulubione danie :-))

I'm back again
Portugalski deser z źółtek
bardzo cienkie ciasto do pizzy
zupa cytrynowa