kaczy biust:)

1. Data: 2004-05-03 13:48:30

Temat: kaczy biust:)
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od jkaiegos czasu mialam zachcianke na kaczy biust. I dzisiaj dorwalam.
Podaje przepis, tez dla siebie, jakby mi gdzies go wcielo:)

Biust kaczy
Kaczy biust (ok 700g) umyc natrzec sola i pieprzem (ja posypalam swiezo
tartym kolorowym). Na patelni rozgrzac olej z lyzka masla i usmazyc na tym
biust z obu stron.
4 male cebulki (najlepsze sa podobno szalotki) obrac i przekroic na pol,
wrzucic do smazonych piersi i chwilke podsmazyc.
Wlac ok 3/4 szklanki bulionu i dusic, dolewajac w miedzyczasie drugie 3/4
szklanki bulionu.
Jak juz miesko bedzie miekkie (dzisiaj to bylo ok 50 minut) do osobnej
filizanki dodac 2-3 lyzki smietany i 1 lyzke maki ziemniaczanej wymieszac.
Wyjac z sosu miesko i wlac smietane z maka i dokladnie wymieszac. Dodac ok
3-4 lyzek zurawiny (ja dodalam zurawine Łowicza) i ponownie wymieszac,
dodac spora szczypte tymianku i wymieszac. Dolozyc miesko i jeszcze kilka
minut poddusic.

Do tego: mlode ziemniaczki z maslem i koperkiem oraz salata:
Salata:
6 duzych lisci salaty umyc i podrzec na mniejsze kawalki
2 lyzeczki octu z ziolami (Kamis) + 1/3 lyzeczki startej gorczycy + szczypte
natki pietruszki + szczypta startego lubczyku + 1/3 lyzeczki soli + 1/3
lyzeczki cukru i wymieszac, mieszajac dodac 2 lyzki oliwy z oliwek i 2
lyzki wody. i wszystko dokladnie wymieszac. odstawic na chwilke, potem
dosypac 2 lyzki drobnno posiekanego szczypiorku i calosc wlac do salaty i
wymieszac.

A teraz calosc:

polozyc na talez lisc salaty na to nalozyc miesko i polac obficie sosem obok
ziemniaczki i salata:)

Milego jedzonka:)
Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-05-03 21:40:47

Temat: Re: kaczy biust:)
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Juz od jkaiegos czasu mialam zachcianke na kaczy biust. I dzisiaj
dorwalam.
> Podaje przepis, tez dla siebie, jakby mi gdzies go wcielo:)
>
> Biust kaczy

Hej!
Mam zamrożony kaczy biust i chyba na niedzielę zrobię wg Twojego przepisu.
Żurawina też stoi w lodówe i nie miałam pomysłu na jej wykorzystanie. Dzięki
za przepis.
B.

Mam wielką ochotę...
Co przywiezc z Belgii
dziwnie wyglądające jajka
smardze
My girlfriend pokeing herself with a carrot 5632