kalorie...

1. Data: 2001-09-16 17:13:12

Temat: kalorie...
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na opakowaniu slonecznika prazonego jest napisane cos 400cal... na luskanym
jest napisane to samo. wiec jak liczyc kalorie nieluskanego slonecznika,
idjac sobie cal lupinek?

tak sie juz nad tym zastanawiam i zastanawiam...
hesia

2. Data: 2001-09-16 19:57:14

Temat: Re: kalorie...
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia napisał(a):

> na opakowaniu slonecznika prazonego jest napisane cos 400cal... na luskanym
> jest napisane to samo. wiec jak liczyc kalorie nieluskanego slonecznika,
> idjac sobie cal lupinek?

Łupinki też jadasz?
Nawet moje papugi potrafią sobie wyłuskiwać :-P

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdyby głupota miała skrzydła, to
wielu by fruwało*

3. Data: 2001-09-16 21:32:33

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba nie skumalas o co mi chodzi...
nie o problem lupania a ino o problem liczenia kalorii

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

4. Data: 2001-09-16 21:53:53

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hesia <H...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o364d$t21$...@n...tpi.pl...
> chyba nie skumalas o co mi chodzi...
> nie o problem lupania a ino o problem liczenia kalorii

No wiec o tym mowa... Liczy sie kalorie czesci jadalnej. Jak na jogurcie w
kartoniku jest napisane ze ma 150 kcal i na takim samym jogurcie w woreczku,
to chyba jest logiczne, ze sie nie liczy kalorii "opakowania". Mialbym
kiepskie zdanie o tych, co liczyliby kalorie czesci niejadalnej... A jak
jest z bananem? Mysle, ze podobnie...

Pozdrawiam,
Michal

5. Data: 2001-09-17 11:26:46

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o3734$5he$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Hesia <H...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9o364d$t21$...@n...tpi.pl...
>
> No wiec o tym mowa... Liczy sie kalorie czesci jadalnej

Dokladnie tak jak napisales, jezeli jest inaczej to jest to zaznaczone np w
tabelach wartosci odzywczych masz napisane np zawartosc wit takiej a takiej
w produkcie surowym ewentualnie gotowanym, mrozonym, czy suszonym.
Ubawilam sie gdy pomyslalam, ze mialabym odliczyc kalorie woreczka
foliowego. :-)

Aga

6. Data: 2001-09-17 12:27:20

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP"
> Ubawilam sie gdy pomyslalam, ze mialabym odliczyc kalorie woreczka
> foliowego. :-)

Wiem że pytanie jest głupie, ale moja ciekawość nie daje mi spokoju:
ten woreczek miałby jakieś kalorie, tzn organizm potrafiłby je zużyć?
A szkło i tego typu opakowania które nie są naturalne w żadnej formie
do przyswajania
dla człowieka?????
Proszę, zaspokój moją ciekawość:-)
Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2001-09-17 16:16:39

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4qcb$eim$...@n...onet.pl...
> [...]
> ten woreczek miałby jakieś kalorie, tzn organizm potrafiłby je zużyć?
> A szkło i tego typu opakowania które nie są naturalne w żadnej formie

Nie wiem czy ktos badal kalorycznosc opakowan, ja w kazdym razie o tym nie
wiem. Co do wykozystania przez organizm to zalezy od opakowania z czego
zostalo wykonane. Czytalam kiedys ze prowadzono wlasnie badania zeby
opakowania byly zjadliwe, co by rozwiazalo problem utylizacji.
Wiekszosc na pewno jest nie strawialna. Zreszta przeciez nie wszystko co
spozywasz i nazywane jest zywnoscia jest strawialne chociazby skorka z
pomidora czy papryki.

Agnieszka

Reflux oesophagiyis i Gastritis billiaris?
Helicobacter pylori?!
Genetyczny bypass - gdzie można poczytać ?
Komisja lekarska z ZUSu
opuchlizna