kanaba

11. Data: 2002-11-18 22:05:57

Temat: Re: kanaba
Od: "andrzej romlew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz sprecyzować? bo chyba nie wiem, choć kontakt ze światem mam...

znalem kolesia, ktory chodzil i plakal, trzymajac w wyciagnietej dloni nie
obrana
pomarancze........ pamietal jej smak, chcial ja ugryzc, ale za diabla nie
pamietal,
czemu jest taka sliska..... i jak ja obrac............
koles nie mial zadnych innych zdiagnozowanych chorob i zaburzen psychicznych
poza szescioma latami palenia marihuany...... wiem, u niego to bardzo szybko
poszlo...
kwestia konstrukcji psychicznej, kodu genetycznego, itd........

12. Data: 2002-11-20 07:33:12

Od: "nelt" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam - alkoholik" <a...@o...pl_no_spam.invalid> napisał w
wiadomości news:Xns92B413F88BAABadamka26o2pl@127.0.0.1...
> w <news:slrnarjb5b.6gf.emes@localhost.localdomain>

> Po alkoholu i psychotropach ...

Wszystko jest dla ludzi

tylko z umiarem

a ktos ma problemy z umiarem

szuka winnego

13. Data: 2002-11-20 09:06:08

Od: "Towar" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej romlew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
szybko
> poszlo...
> kwestia konstrukcji psychicznej, kodu genetycznego, itd........

Nie wierze, ze palil tylko maryske. Musial brac cos jeszcze rownolegle.

14. Data: 2002-11-20 14:43:42

Od: "Adam - alkoholik" <a...@o...pl_no_spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

w <news:ar90b9$mi0$1@KORboliN.ks.k.pl>
nelt napisał(a) :

> a ktos ma problemy z umiarem
> szuka winnego

Widzisz - cała mšdroœć w tym, aby zrozumieć że winnym jest się smym
sobie.
Nie sztuka zwalić winę na otoczenie, pracę, kłopoty ...
Sztukš jest potrafić powiedzieć : "byłem słaby".

Pozdrawiam ...
--
"Być - albo nie być ..."
raczej powinno być : "Być - albo pić"...

15. Data: 2002-11-20 20:01:19

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 23:05:57 +0100, andrzej romlew wrote:

> [...]
> poszlo...
> kwestia konstrukcji psychicznej, kodu genetycznego, itd........

a wiesz, że przytłaczająca większość samobójstw została popełniona w
ciągu 24 godzin od spożycia chleba? co więcej - zazwyczaj samobójcy
spożywali chleb regularnie od wielu lat.

tak samo wygląda sprawa z pomarańczą i marihuaną - dwa fakty, które
wiążesz ze sobą, choć nie masz ku temu powodów (a może masz, ale o nich
nie napisałeś).

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

16. Data: 2002-11-23 11:57:55

Od: "hoRacy" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierze, ze palil tylko maryske. Musial brac cos jeszcze rownolegle.

Pewnie wystarczy, ze palil trawe od polskich dilerow - maczana w fecie,
kwachach i innych swinstwach.
Bez zludzen.
W sumie kto wie co moze sie stac po 6 LATACH ZAJARANIA (mocnego) ???

17. Data: 2002-11-23 12:00:22

Od: "hoRacy" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> tak samo wygląda sprawa z pomarańczą i marihuaną - dwa fakty, które
> wiążesz ze sobą, choć nie masz ku temu powodów (a może masz, ale o nich
> nie napisałeś).

I jeszcze jedno - wszyscy praktycznie psychicznie chorzy sa tacy a nie inni
sami z siebie - nie przez narkotyki.

18. Data: 2002-12-11 08:34:19

Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam - alkoholik" <a...@o...pl_no_spam.invalid> napisał w
wiadomości news:Xns92CC61F8530EAadamka26o2pl@127.0.0.1...
> w <news:ar90b9$mi0$1@KORboliN.ks.k.pl>

> Widzisz - cała mądrość w tym, aby zrozumieć że winnym jest się smym
> sobie.

wlasnie, ale po co wmawiac to na sile innym? zeby sie usprawiedliwic?

19. Data: 2003-01-07 14:18:59

Od: "sychu" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a przepraszam bardzo czy moj zespol amotywacyjny to twoja sprawa ?

zyc...

20. Data: 2003-01-07 14:26:01

Od: "sychu" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> psychicznych
> szybko
> >

> Nie wierze, ze palil tylko maryske. Musial brac cos jeszcze rownolegle.

a ja mysle tak moze bral moze nie jego sprawa ale czlowiek palacy marihuane
nie jest zagrozeniem dla spoleczenstwa
wiec to nie nasza sprawa bral bo chcial brac i on ponosi konsekwencje
jakieby niebyly nam nic do tego.

Ja nie mam uzależnień
Statut
rzucić palenie
uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?
Alkohol i środki uspokajające.