kapelusz letni na szydełku

1. Data: 2005-12-30 13:34:33

Temat: kapelusz letni na szydełku
Od: "agata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam wzorów, a przede wszystkim schematów na kapelusz letni z dużym rondem na
szydełko. Wiem, że rok temu był już ten wątek, ale podane linki już są nie
aktywne i nic nie mogłam otworzyć za wyjątkiem małych obrazków.
Gdyby któraś Pań była baaaardzo uprzejma przysłać trochę wzorów-schematów to
byłby dla mnie bardzo miły prezent na Nowy Rok.
Z góry serdecznie dziękuję Agata
PS
Przepraszam użytkownika MartaD za e-mail w powyższej sprawie i za
niecierpliwość, ale nie wiem czy on w ogóle doszedł.

2. Data: 2005-12-30 14:02:59

Temat: Re: kapelusz letni na szydełku
Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja się chętnie podłączę do prośby o kapelusz z dużym rondem...

EWA

3. Data: 2005-12-30 15:04:47

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam wzorku na czapkę a przy okazji znalazłam jeszcze to:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=28746&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=24513&p
=1&ob=0

Jest tam kilka schematów na kapelusze i pełno modeli do podpatrzenia.
Miłej pracy :)

Pozdrawiam z zasypanego Knurowa
Marzena

4. Data: 2005-12-30 18:58:57

Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

są sliczne!!! teraz nie wiem czy robic szal czy za kapelusz sie zabrac...
hmmm

dziekuje bardzo Marzeno :)

EWA

5. Data: 2005-12-30 19:07:40

Od: "agata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję baaaaaaardzo, o to mi chodziło i "biegało" również. Zaraz będę te
schematy studiować i oby coś wyszło:o))
I pozdrawiam też z zasypanej Częstochowy.

6. Data: 2005-12-31 08:52:17

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> są sliczne!!! teraz nie wiem czy robic szal czy za kapelusz sie zabrac...
> hmmm
>
> dziekuje bardzo Marzeno :)
>
> EWA

Ależ proszę bardzo :)