(szydło)moje nowe prace-anioły

1. Data: 2005-12-30 12:34:48

Temat: (szydło)moje nowe prace-anioły
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na świąteczne prezenty zrobiłam aniołki na szydełku.Wzorki są z gazet
robótkowych, a głowy aniołów to już moja własna inwencja.Serdecznie zapraszam
do oglądania:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=100668

pozdrawiam/paprocia

2. Data: 2005-12-30 12:43:14

Temat: Re: (szydło)moje nowe prace-anioły
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Na świąteczne prezenty zrobiłam aniołki na szydełku.Wzorki są z gazet
> robótkowych, a głowy aniołów to już moja własna inwencja.Serdecznie

WSPANIAŁE wspaniałe aniołki.

3. Data: 2005-12-30 13:04:21

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super anioły! A najbardziej podobają mi się ich "fryzury" :) No i gratuluje
Szanownej Koleżance artykułu w gazecie!
Pozdrawiam pełna podziwu
Aga

4. Data: 2005-12-30 13:46:40

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześliczne te aniołki. A fryzury, bomba!
Moje gratulacje!
Pozdrawiam
Mirka(Teresin)

5. Data: 2005-12-30 13:53:25

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wow! mamy słynną grupowiczkę!
Użytkownik "Urszula Piotrkiewicz" <u...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:43b534a5$0$17928$f69f905@mamut2.aster.pl...
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=100668&PhotoID=993633&ob=0

6. Data: 2005-12-30 14:14:38

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki dziewczyny za przychylne opinie.muszę już lecieć do domu.
życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!!!
pozdrawiam/paprocia

7. Data: 2005-12-30 14:43:20

Od: Urszula Piotrkiewicz <u...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-12-30 16:57:06

Od: "Munia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gratuluję Agatko pomysłowości i oryginalności w wykonaniu prezentowanych
aniołków.Wiedziałam,że jesteś zdolna i twórcza.

9. Data: 2005-12-31 11:34:07

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paprocia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Na świąteczne prezenty zrobiłam aniołki na szydełku.Wzorki są z gazet
> robótkowych, a głowy aniołów to już moja własna inwencja.Serdecznie

Anioly przewspaniale!!!!

Czy mozesz napisac w jakich gazetach byly do nich wzory? ew. czy gdzies w
necie sa te wzory?

pzdr
yenn co juz mysli o ozdobach na przyszly rok?:)

10. Data: 2005-12-31 11:51:28

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapraszam

Anioły aniołami (przecież aniołek nie może być nieładny!!!) ale motyl na
żakiecie jest rewelacyjny!!!
Gratuluje pomysłu i wytrwałości w haftowaniu :)
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

[OT] toche do smiechu :)