kapitalka 78 metrowego mieszkania

1. Data: 2003-04-08 17:30:50

Temat: kapitalka 78 metrowego mieszkania
Od: "kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile bedzie mnie kosztowac remont kapitalny 78 metrowego mieszkania w
kamienicy? do zrobienia prawie wszystko: cyklinowanie parkietow, polozenie
gladzi, cala lazienka (kafle, armatura sanitarna), cala kuchnia, wymiana
okien, drzwi itp itd.
chodzi mi o bardzo orientacyjne podanie rzedu kosztow, nie zalezy mi na
dokladnym wyliczeniu, bo jasne jest, ze mozna remontowac na wiele sposobow i
wykonczyc w roznym standardzie. interesuje mnie ile orientacyjnie bedzie to
kosztowalo zakladajac, ze mam zamiar oszczedzac na wszystkim, na czym sie
tylko da.
z gory dziekuje za odpowiedzi.

1. Data: 2003-04-09 08:23:55

Temat: Re: kapitalka 78 metrowego mieszkania
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-08 19:30, Użytkownik kropka napisał:
> [...]
> kosztowalo zakladajac, ze mam zamiar oszczedzac na wszystkim, na czym sie

ok. 14 000 - 20 000zl.
to sa ceny minimalne, spora czesc tej kasy przeznaczysz na okna.
Dla wiekszej swobody dzialan wez pod uwage kwote rzedu 30 000 - 40 000
Ja 80m2 bez okien ale z dobrymi materialami zaplacilem ok. 50 000, z
robocizna.

1. Data: 2003-04-09 10:11:49

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok. 14 000 - 20 000zl.
> to sa ceny minimalne, spora czesc tej kasy przeznaczysz na okna.

:)

14 k PLN to wydałam na samiuśką łazienkę. Bez szaleństw.

> Dla wiekszej swobody dzialan wez pod uwage kwote rzedu 30 000 - 40 000
> Ja 80m2 bez okien ale z dobrymi materialami zaplacilem ok. 50 000, z
> robocizna.

jeśli całość do remontu, to skłaniałabym się w okolicach 40.
Jeśli to kamienica, może się zdarzyć, że konserwator zabytków okna pozwoli
wymienić tylko pod warunkiem, że będzie to określony model. A to może
kosztować...

Asmira

1. Data: 2003-04-09 11:48:19

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

asmira wrote:

> 14 k PLN to wydałam na samiuśkš łazienkę. Bez szaleństw.

Hmmmm.
My na pewno mniej niz 5 tys.
Z jednym malym szalenstwem w postaci wanny nieco naroznej.

Dominika

1. Data: 2003-04-09 11:55:36

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmm.
> My na pewno mniej niz 5 tys.
> Z jednym malym szalenstwem w postaci wanny nieco naroznej.

a ile wymienialiście?
Bo my wszystko, włącznie z tynkiem.

Asmira

1. Data: 2003-04-09 12:10:57

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-09 13:55, Użytkownik asmira napisał:

> a ile wymieniali?cie?
> Bo my wszystko, wł?cznie z tynkiem.
>
> Asmira

Ja za swoja lazienke wanna, prysznic, glazura, robocizna zaplacilem cos
7 000, moge Wam przeslac zdjecie jak chcecie na priva.

1. Data: 2003-04-09 12:18:40

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

asmira wrote:

> a ile wymienialiście?
> Bo my wszystko, włącznie z tynkiem.

My tynku nie kladlismy, tylko plyty kg, ale skuwania i wynoszenia bylo
sporo...
Tylko, ze to nie kosztuje...
Nasza lazienka nie jest duza, wiec to na pewno mialo znaczenie.
Poza tym kaflowalismy powierzchnie strategiczne tylko.
Mam talent, czyz nie? :-)

Dominika

1. Data: 2003-04-09 12:51:25

Od: Gosiaczek <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ciezko tak wyliczyc, bo zawsze cos wychodzi w praniu, drobiazgow tez
czlowiek nie liczy, a bo to niewielkie kwoty, a potem ziarnko do ziarnka
i tez sie tego uzbiera.Ja remontowalam [no wlasciwie jeszcze remontuje]
mieszkanie 41 m kw i robilismy: wymiana okien, gladzie, wymiana drzwi
wewnetrznych i zewnetrznych, kafelkowanie lazienki i kuchni,armatura w
lazience, zlew w kuchni, malowanie wszystkich pomieszczen, kafle na
przedpokoju, w dwoch pokojach panele, meble w kuchni, Agd [pralka,
kuchenka, lodowka], zabudowa przedpokoju i kanapa do jednego pokoju, no
i to wszystko wyszlo cos kolo 30 tys. I staralismy sie nie szalec, a
przydaloby sie jeszcze powiedzmy z 5 na jakies meble do pokoju dziecka i
rozne drobiazgi. No ale nie wszystko czlowiek moze miec od razu, powoli
sie pokupuje inne rzeczy:)
Takze jak na moje oko, remont w takim mieszkaniu jak piszesz, to cos
kolo 40-50 tys.
Zycze powodzenia:)

1. Data: 2003-04-10 20:33:03

Od: "sli" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takze jak na moje oko, remont w takim mieszkaniu jak piszesz, to cos
> kolo 40-50 tys.

potwierdzam: koncze remont, na razie bez kuchni - i mam na liczniku okolo 35
tys. :)
sli

1. Data: 2003-04-10 22:19:42

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosiaczek" <g...@i...net.pl> wrote in message
60m2 - zdzieranie tynków, płyty kg, podwieszane sufity, malowanie, łazienka
i WC - komplet (unifix, umywalki, szafki pod umywalki, wanna, baterie,
kafle, halogeny), terakota w przedpokoju i kuchni, wymiana drzwi
wewnętrznych, cyklinowanie i lakierowanie pokojów, nowe listwy
przypodłogowe, kafle na ścianie w kuchni, nowa kuchenka, obudowanie dwóch
ekranów, zbudowanie kawałka nowej ścianki działowej, nowe włączniki i
gniazdka elektryczne, sieciowe, telefoniczne itp i przeciągnięcie pod płytą
kg wszystkich kabli od domowej sieci, kablówki, telefonów itp, kilka nowych
punktów oświetleniowych..... nie wiem, co jeszcze - 2 lata temu 50 tys -
materiały plus robocizna. A, zapomniałam - w tej kwocie mieściło się też
wynajęcie na 2 miesiące (tyle co do dnia trwał remont) mini-kawalerki w
bloku obok i komórki na przechowanie mebli. Szafy i meble do kuchni w tę
sumę nie wchodzą - były robione później.
Jakby się ktoś uparł to spokojnie można wydać 2 razy tyle.
Anka

SPRZEDAM
dziecięce szablony do malowania ścian
Gdzie w W-wie najtańszy materiał na półki?
Wanna akrylowa czy blaszana.
POROTHERM - wadliwe pustaki