kapusta

1. Data: 2000-09-14 11:44:29

Temat: kapusta
Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepis na oczyszczajaca zupke z kapusty, cebuli itd.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam Kasia
ICQ UIN 64486363

1. Data: 2000-09-14 13:59:29

Temat: Re: kapusta
Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Szukam przepis na oczyszczajaca zupke z kapusty, cebuli itd.
>Z gory dziekuje.
>Pozdrawiam Kasia
>ICQ UIN 64486363

oczyszczajaca czy odchudzajaca? Bo wiem ze zupa z cebuli i kapusty jest szeroko
stosowana w niektorych dietach jako niskokaloryczny "wypelniacz". Mozna jesc
ta zupe talerzami a kalorii praktycznie brak.

<Eva> and my boxer boy-> http://hometown.aol.com/evajp/index.html
~~~The past is behind us, the future is a mystery,
today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

1. Data: 2000-09-14 14:16:50

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Evajp" <e...@a...comnospam> wrote in message

> [...]
> ~~~The past is behind us, the future is a mystery,
> today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

To chyba na jedno wychodzi. Niech bedzie, ze odchudzajaca.
--
Pozdrawiam Kasia.
ICQ UIN 64486363

1. Data: 2000-09-14 22:45:50

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakulka" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> Szukam przepis na oczyszczajaca zupke z kapusty, cebuli itd.
> Z gory dziekuje.
> Pozdrawiam Kasia
> ICQ UIN 64486363

Znalazlem taki przepis:
zupa - cud z kapusty
skladniki:
1 glowka kapusty
6 duzych cebul ze szczypiorem
2 zielone papryki
1-2 puszki pomidorow lub 6-12 swiezych
1 peczek selera naciowego
pieprz, curry, pietruszka, koper
(mozna dodac: czosnek, swieze ziola: bazylie, estragon, czaber)

wszystkie jarzyny pokroj, pomidory obierz ze skory, wrzuc do duzego garnka,
zalej wrzatkiem. zagotuj. po 10 min. zmniejsz ogien i gotuj do momentu kiedy
jarzyny beda miekkie. NIE SOL! Nie dodawaj tluszczu ani bulionu.
zupe mozesz jesc kiedy chcesz i ile chcesz. Mozesz ja przechowywac w
lodowce, zmiksowac na papke lub jesc z warzywami w kawalkach - jak lubisz.
porcja z przepisu wystarczy na tydzien.
____________________________________

ja tego nie probowalem i nie wiem jak to smakuje ale jak ktos chce ...
opis diety kapuscianej moge przeslac na priv, to duzo tekstu, za duzo jak na
liste dyskusyjna

pablo

1. Data: 2000-09-20 21:55:38

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

pablo wrote:

> [...]
> opis diety kapuscianej moge przeslac na priv, to duzo tekstu, za duzo jak na

W pierwszym dniu to jeszcze zupka nawet smakuje, ale z kolejnym dniem
robi sie coraz wstretniejsza:-)
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl
www : kaja.topnet.pl

Q: przepisy KFC