sałatka z kalafiora-przepis

1. Data: 2000-09-14 11:51:27

Temat: sałatka z kalafiora-przepis
Od: "Renata Wrzosek" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj uraczyłam się taką oto sałatką produkcji własnej wyobraźni:
- 1/2 kalafiora
- puszka zielonego groszku
- 3 jaja ugotowane na twardo
- cebula jedna
- majonez według uznania, ja zawsze mieszam z jogurtem Danona naturalnym bez
cukru
- sól i pieprz
Kalafior wrzucony do osolonego wrzątku i gotowany ok. 7 min. podzieliłam na
małe różyczki, albo jeszcze mniejsze, pomieszałam z całą resztą i wyszło...
cudeńko!

Pozdrowionka - Renata

1. Data: 2000-09-14 11:56:37

Temat: Re: sałatka z kalafiora-przepis
Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Thu, 14 Sep 2000 13:51:27 +0200 autorstwa Renata Wrzosek
(r...@p...com):
: Wczoraj uraczyłam się taką oto sałatką produkcji własnej wyobraźni:

A w Chimerze (bar sałatkowy w Krakowie) dają taką sałatkę, co na mój
gust składa się z surowego kalafiora i orzechów - i niczego więcej.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-15 15:36:26

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka <g...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@p...adm.onet.pl...
> [...]
>
> A w Chimerze (bar sałatkowy w Krakowie) dają taką sałatkę, co na mój
> gust składa się z surowego kalafiora i orzechów - i niczego więcej.

i pewnie - znajac Cgimere - kosztuje krocie ;)

Anna

kapusta
Q: przepisy KFC
sok pomidorowy